گزارش میدانی خبرنگار خبرآنلاین از محل وقوع قتل میترا استاد/ آخرین کسی که از آپارتمان مقتول خارج شد چه کسی بود؟

میترا استاد، همسر محمد علی نجفی شهردار پیشین تهران، در حالی امروز به قتل رسید که شنیده‌های خبرنگار خبرآنلاین از محل وقوع قتل، حکایت از خروج نجفی از آپارتمان مقتول بعد از وقوع قتل دارد.

فاطیما فردوس: زمان زیادی از ساعات اولیه ظهر نگذشته بود که خبری درباره قتل میترا استاد، همسر محمد علی نجفی در آپارتمانش منتشر شد.(اینجا) بعد از انتشار این خبر، خبرهای متفاوتی درباره جزئیات این حادثه منتشر شد که حکایت از قتل میترا استاد به ضرب ۵ گلوله در اتاق خوابش داشت. (اینجا) و (اینجا)

خبرنگار «خبرآنلاین» که به محل وقوع این حادثه در سعادت‌آباد تهران رفته است، با یکی از مغازه‌داران برجی که همسر دوم نجفی در آن به قتل رسیده و نگهبان پارکینگ محل زندگی میترا استاد، گفت‌وگو کرده است.

یکی از مغازه‌داران به «خبرآنلاین» می‌گوید: «ساعت ۹، ۹ونیم بود که این اتفاق افتاد و ما ساعت ۱۱ صبح از سر و صدای ماشین‌های پلیس متوجه شدیم همسر آقای نجفی به قتل رسیده است. من توانستم از داخل پارکینگ وارد ساختمان شوم و دیدم همسر سابق مقتول آنجاست‌ و می‌گفت دوربین‌ها را چک کرده‌اند و آخرین نفری که از ساختمان خارج شده، نجفی بوده است.»

او ادامه می‌دهد: «حتی شنیدیم شوهرش با ۵ گلوله همسرش را به‌خاطر مسائل مالی کشته است. در این درگیری پسر ۱۳ ساله مقتول نیز در خانه بوده است.این حادثه در طبقه ۷ برج رخ داده است.»

اما یکی از نگهبانان پارکینگ برج محل سکونت میترا استاد به «خبرآنلاین» گفته که آقای نجفی، همسرش و فرزندشان یک ماه نیست که به همراه همسرش به این ‌برج آمده و ماشین آقای نجفی از دیروز عصر تا حالا از پارکینگ خارج نشده است. به گفته او، البته او ماشین دیگری دارد که با راننده رفت و آمد می‌کند اما این نگهبان پارکینگ گفته امروز ندیده که نجفی از ساختمان خارج شود.

نگهبان در پشتی ساختمان نیز گفت: به طور کلی هرکسی از در اصلی بخواهد وارد ساختمان شود، باید وارد لابی شود با نگهبانی هماهنگی‌های لازم را انجام دهد و بعد نگهبان به واحد مورد نظر اطلاع می‌دهد و بعد فرد می‌تواند وارد ساختمان شود، به همین دلیل احتمالا قاتل همسر آقای نجفی خودی بوده است.

«خبرآنلاین» صحت و سقم مشاهدات مردمی از محل وقوع این حادثه را تایید نمی‌کند.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1264544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
    3 1
    خود نجفی بوده
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
    2 0
    مسائل مالی عجیب مسائلی هستند