دستگیری عوامل شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام‌آباد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر از عوامل شهادت سرگرد کوروش حاجی مرادی رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی گفت: این افراد حوالی ساعت 2 بامداد امروز پنجشنبه 9 خرداد با تلاش های مستمر و شبانه‌روزی کاراگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پس از شهادت سرگرد حاجی مرادی در شامگاه روز یکشنبه 5 خرداد و شب شهادت مولای متقیان امام علی(ع) کار شناسایی و دستگیری مسببان این حادثه با جدیت از سوی پلیس آغاز شد.

امان‌اللهی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه دو تن از متهمان شهادت شهید حاجی مرادی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی، تیمی از پلیس آگاهی مخفیگاه دو تن از عوامل شهادت حاجی مرادی را محاصره و در فرصت مناسب نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند. امان‌اللهی بیان کرد: اشراری که دست به چنین اقداماتی می‌زنند راهی برای فرار نخواهند داشت و دیر یا زود در دام پلیس گرفتار و به سزای عمل ننگین خود می‌رسند.

سرگرد شهید کوروش حاجی مرادی شامگاه روز یکشنبه پنجم خرداد و در دومین شب از شب‌های قدر در راه تأمین امنیت مردم و عزاداران حضرت علی(ع) در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =