۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱
طعم خوش خاطره‌ها در آن سوی مرزها

محصولات زر ماکارون به ایالات متحده امریکا صادر می‌شود و در فروشگاه های این کشور به فروش می رسد.

به گزارش خبرآنلاین ، ماه مبارک رمضان از نیمه گذشت؛ برای یک ایرانی فرقی نمی کند که این روزها را در کجای جهان می گذراند ، روزه می گیرد یا نمی گیرد اما خوردن یک کاسه آش رشته را قطعا هوس می کند.

حالا اما تهیه مواد لازم برای بار گذاشتن یک قابلمه آش خودش ماجرایی است که هر مهاجری را با خود درگیر می کند.

در همین حال وقتی خبر می رسد که محصولات زر ماکارون به ایالات متحده امریکا صادر می‌شود و در فروشگاه های این کشور به فروش می رسد، قطعا ایرانیان مقیم این پهنه جغرافیایی را تا جایی خوشحال می کند که وقتی در یک فروشگاه رشته آش زرماکارون را در شلف یکی از فروشگاه های ایالت کالیفرنیا در آمریکا می بینند، از آن عکس گرفته و با لطف بسیار برایمان می فرستند.

آنچه این ماجرا را جالب تر می سازد این است که گفته می شود مشتریان این محصول تنها ایرانیان نیستند؛ مشتریانی از ملیت‌های مختلف رشته آش زر را خریداری می کنند.

 به گفته یکی از ایرانیان ساکن کالیفرنیا اینجا اگر کسی بخواهد آش رشته درست کند و طعم خاطره‌انگیز، اصیل و ایرانی به آن ببخشد، قطعا از رشته آش زر ماکارون استفاده می کند و این موضوع را در خیلی از غیر ایرانی هایی که با غذای ایرانی میانه خوبی دارند هم می توان دید.

با افزایش تعداد ایرانیان در کالیفرنیا و زیاد شدن فروشگاه‌ های آنها در این ایالت، حالا دیگر غیرایرانی‌ ها در همه فروشگاه‌ ها دیده می‌ شوند و استقبال‌شان به خوردن چای ایرانی محدود نمی‌ شود، آنها این روزها اما آش رشته ایران را هم دوست دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =