ایران نوشت: حدود یک سال پیش به‌دنبال کشف جسد زن جوانی به نام رویا در آپارتمان خواهر شوهرش در کرج تحقیقات جنایی برای دستگیری قاتل وی آغاز شد.

گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد قاتل بعد از تعرض به این زن او را خفه کرده است. درحالی‌ که رمزگشایی برای حل معمای این قتل از سوی کارآگاهان جنایی استان البرز ادامه داشت، جسد شوهر این زن نیز مدتی بعد در بیابان‌های اطراف هشتگرد کشف شد.فرهاد ۳۲ ساله در اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و جسدش در بیست کیلومتری هشتگرد رها شده بود که توسط مأموران گشت کلانتری کشف شد.

بررسی این دو جنایت خانوادگی که به‌ نظر می‌رسید با هم ارتباط دارد در حالی که ابهام‌های زیادی داشت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا اینکه مشخص شد رویا یک شب قبل از حادثه با خواهرشوهر خود قرار ملاقات گذاشته بود تا روز بعد با هم به خرید بروند.بدین ترتیب «پروین» خواهرشوهر مقتول تحت بازجویی قرار گرفت اما او از ارسال چنین پیامکی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: شب قبل از قتل تلفن همراهم دست شوهرم بوده است.

داماد خانواده به نام مسعود خیلی زود تحت بازجویی قرار گرفت. وی در ابتدا منکر اتهام‌هایش شد اما طولی نکشید که در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را بازگو کرد.

مسعود در شرح ماجرا گفت: رویا زن برادر همسرم بود. از او خوشم می‌آمد شب قبل از حادثه با گوشی همسرم به او پیام دادم که فردا به خانه ما بیا تا با هم به خرید برویم که او هم قبول کرد. سر ساعت مقرر همسرم را به جایی فرستادم و بعد خودم در پارکینگ خانه‌مان منتظر ماندم تا رویا بیاید. وقتی او را دیدم گفتم پروین در خانه منتظرت است. رویا بالا رفت ومن به‌ دنبال او رفتم بعد ناگهان از پشت او را گرفتم. شوکه شده بود ولی نتوانست زیاد مقاومت کند. وقتی به او تجاوز کردم از ترس خفه‌اش کردم. برای اینکه لو نروم با برادر زنم تماس گرفتم و گفتم خودرویم خراب شده و نیاز به کمک دارم. او را با این نقشه به ۲۰ کیلومتری هشتگرد کشاندم و او را  با چاقو کشتم.

به دنبال اظهارات این مرد شیطان صفت، کیفرخواست او به اتهام قتل زوج جوان صادر شد.

بدین ترتیب این متهم از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر و با حضور قاضی قیومی مستشار دادگاه منتقل شد وپای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه متهم انگیزه خود را از قتل رویا هوسرانی اعلام کرد و گفت: شوهرش را نیز به خاطر اینکه ترسیدم دستگیر شوم کشتم.

هیأت قضایی پس از شور صبح دیروز متهم را به اتهام دو فقره قتل عمد به اعدام محکوم کردند.
۱۷۳۰۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =