بازیگر سریال «از یادها رفته»: بعد از بازی در چند سکانس برای ادامه سکانس‌ها دیگر به من زنگ نزدند!

میزان نوشت: بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: در سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان به ایفای نقش پرداختم، البته نقشی که در ابتدا به من پیشنهاد شد با نقشی که بازی کردم زمین تا آسمان تفاوت داشت زیرا این سریال با مشکل بودجه روبرو شد.

انوش معظمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص تجربه بازی در آثار مناسبتی گفت: سریال مناسبتی فرمولی تجربه شده و کاملاً موفق است و اکثر هنرمندان از جمله من دوست دارند که در چنین آثاری بازی کنند، البته بدون شک سریال‌های مناسبتی همچون ماه مبارک رمضان برای هر بازیگری جذاب است اما اینکه نقش خوب پیشنهاد شود بحث مهمی است.

وی با تاکید بر علاقه شخصی خود برای بازی در سریال های ماه رمضان اضافه کرد: اگر نقش خوبی پیشنهاد شود با افتخار و کمال میل بازی در سریال های مناسبتی را قبول می‌کنم، منتها شخصیت و کاراکتر برای من به شدت مهم است و اگر می خواهم شخصیتی را بازی کنم، باید جای کار داشته باشد و مرا به چالش وادار کند، نقش خوب برای من نقشی است که بتواند درونیات هنری مرا تامین کند.

از حضورم در سریال «از یادها رفته» ناراضی‌ام/بعد از بازی در چند سکانس دیگر به من زنگ نزدند

بازیگر سریال «از یادها رفته» درباره بازی در این مجموعه رمضانی تاکید کرد: در سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان به ایفای نقش پرداختم، البته نقشی که در ابتدا به من پیشنهاد شد با نقشی که بازی کردم زمین تا آسمان تفاوت داشت زیرا این سریال با مشکل بودجه روبرو شد و به همین دلیل مسیر ساخت این اثر به طور کلی تغییر کرد. 

وی در همین راستا اضافه کرد: نه تنها نقش من در سریال «از یادها رفته» بلکه خیلی از نقش‌ها به آن سمت و سویی که انتظارش را داشتیم نرفت، برای من فیلمنامه فرستادند و من بخش آماده شده را خواندم و از شخصیتم خوشم آمد و قرار شد تا انتها این کاراکتر به این شکل در روند داستان حضور داشته باشد و اتفاقاً نقش من به شدت جذاب‌تر می‌شد اما بعد از بازی در چند سکانس دیگر کسی به من زنگ نزد.

این بازیگر تئاتر و سینما کنار گذاشتن خودش از سریال را ناراحت‌کننده خواند و اظهار کرد: بعد از کنار گذاشته شدن از پروژه «از یادها رفته» دلیل این اتفاق را مشکل بودجه اعلام کردند و گفتند به همین خاطر داستان سریال به سمت و سویی دیگر رفته است، متاسفانه این اتفاقات انسان را بدبین می کند و شکل خوشایندی ندارد.

معظمی در قبال استقبال مردمی از سریال  «از یادها رفته» گفت: استقبال مردم از سریال «از یادها رفته» بسیار متنوع است، برخی با فضای نوستالژیک کار ارتباط برقرار می کنند و آن را پیگیری می‌کنند، برخی هم هستند که شاید با این نوع فضا رابطه برقرار نمی‌کنند، در کل نظرات مردمی نسبت به اثر مثبت بوده است.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1266369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • TARA IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    6 10
    خیلی دیالوگ های قشنگی برای ایشونتو سریال نوشتن حیف نقششون کوتاه شده
  • آسمان IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    9 3
    ای کاش که برای وقت مردم ارزش قائل بودید و روی محتوا کار میکردید امیدوارم سریال های صدا و سیما در اینده قوی تر و با محتوا تر باشند
  • هدی IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    9 2
    خیلی سریال بدرد نخوریه واقعا افتضاحست، هر جاشو نگاه کنی یه ایراد داره، اولن اینجور سریالا بدرد ماه رمضان نميخوره تاریخی شکنجه جنگ دعوا اصلا معلوم نیست زمان کدوم شاه، دومٱ چرا باید بازیگر دندون مصنوعی بزاره دلیلش چیه،سومن چرا تو فیلم از الفاظ بد استفاده میکنن، که بگه زن هرچی هست بازم کنیزه یا افسار بنداز گردن زن با خودش بکشونش این یه نوع توهین به زنان چهارم شباهت زیادی با شهرزاد داره از اونجایی که اون تاریخی بوده خان،داشتن، رعیت، ندیمه، عمارت، وچیزای دیگه حالا عشق و عاشقیش بماند،بااینحال شهرزاد کجا این کجا حالا نقش بازیگرا به کنار که رضا یزدانی بدرد همون خوانندگی میخوره تا فیلم، چقدرم مصنوعی بازی میکنه مخصوصا وقتی عصبانی میشد.روز به روز سریالا بدتر میشن حیف از پول و هزینه که خرج اینا میکنن.
  • RO ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    5 2
    بسیار سریال ضعیف و مسخره ای هست از همه نظر. فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری و ...بسیار ضعیف و پر از ایراد
  • ایرانی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    3 2
    شاید می خواسته نویسنده اوضاع دوره قاحار را و کشف حجاب را نشان دهد نکته مثبت این سریال همان رفتار دکتر بود و این که دختری در ان زمان تحصیل کرده در روزنامه کار می کند قصه می توانست زیباتر پیش برود با خشونت کمتر اما متاسفانه هرجه قدر پیش رفت شکنجه قتل و خشونت ان بسیار زیاد شد تا جایی که همه بازیگران تقریبا کتک خوردند و رفتار با زنان و شکنحه انها بسیار بد بود
  • رهگذر IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    1 0
    از هر زاویه که نگاه کنی ایراد داره، خود داستان و فیلمنامه، دیالوگ، نوع فیلمبرداری، بازی ضعیف بعضی بازیگرا، از یه طرف هم صداسیما که تو یک ماه بیست قسمت پخش کرده!! خیلی سریال پرملاتی بود، حالا هی با این تکرار پخش کردنا میرن رو اعصاب! میتونست سریال خیلی خوبی باشه ولی نشد
  • راحله AE ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    1 0
    سریال خوبی با بازی حسین یاری عزیز و کامران تفتی دوست داشتنی ولی بازیگر نقش اول زن در این سریال افتضاهه اصلا خوب بازی نکردن کاش یه بازیگر حرفه ای جای ایشون بو د مخصوصا وقتی احساساتی میشن.