محمد طاها کودک ربوده شده شاهین شهری به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر گفت: کودک چهار ساله‌ای که شب گذشته همراه با یک ماشین سرقتی ربوده شده بود به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: شب گذشته  خانمی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از سرقت خودروی خود خبر داد در حالیکه کودک چهار ساله وی نیز درون خودرو قرار داشته است.

وی با بیان اینکه این خانم برای خرید از خودرو پیاده شده و کودک خود را همراه نبرده بود، افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر  بلافاصله وارد عمل شده و به جستجو برای یافتن خودروی مسروقه پرداختند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اقدامات ویژه پلیس به منظور مهار سارقان و بستن همه راه های ورودی و خروجی ادامه داشت تا اینکه سرانجام سارقان پس از سه ساعت که راه را برای خود بسته دیدند  خودرو را در یکی از نقاط شهر رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه محمد طه چهار ساله  به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد، بیان داشت: در این حادثه سارقان تعدادی از قطعات و اموال خودرو را به سرقت بردند که شناسایی و دستگیری آنان با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.

وی ادامه داد: پلیس بارها اعلام کرده که حتی برای یک لحظه نیز کودک خود را در خودرو تنها نگذارید ولی متاسفانه بارها شاهد وقوع این حادثه بوده ایم و امید است والدین گرامی نسبت به هشدارهای انتظامی و بکارگیری آنها توجه لازم را داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1266527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =