بیانیه چین و روسیه درباره محکومیت تحریم‌های آمریکایی علیه ایران

باشگاه خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، نوشت: روسای جمهور روسیه و چین پس از دیدار با یکدیگر در بیانیه‌ای مشترک تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.

ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ روسای جمهور روسیه و چین پس از دیدار با یکدیگر در مسکو در بیانیه‌ای مشترک تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران را محکوم و بر ضرورت پایبندی همه طرف‌ها به برجام تأکید کردند.

روسای جمهور روسیه و چین در این بیانیه همچنین از گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تأیید پایبندی ایران به مفاد برجام ابراز خشنودی کرده‌اند. 

پوتین و شی جین پینگ ضمن تاکید بر اهمیت برجام اعلام کردند به تعهدات خود پایبند خواهند ماند و تمامی تعهدات خود را طبق مفاد مندرج در توافق و منطبق با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد اجرا خواهند کرد. 

64231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1267137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    0 0
    دو تا کشور کمونیست بیانیه صادر کردن خخخ آمریکا برای کالای چینی تعرفه 25 درصدی وضع کرد چین هیچ غلطی نتوانست بکند حالا خیال کردید بخاطر برجام چه کاری از دست اش برمی آید ؟؟؟؟؟
  • IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    0 0
    اگه ترامپ چفیه بسته اگه چین و روس بی نهایت سخنان رهبری را مورد توجه قرار دادن اگه خلبانان مومن و مسلمان حساس ترین ابنیه عراق صدامی را نمی زدن تا بی گناهی گشته نشه اگر تروریست ماده ایی کشف کردن بازار و ابنیه سالمه هزاران انسان پودر می شه اگه هزاره جرات از خونه بیرون آمدن را نداره اگه گاو های شیرده را انقلاب ایران پروار کرده اگه نصیحت ها که توصیه می کنم به آغوش اسلام برگردید چهل ساله بی جواب مانده اگر انقلاب ایران دگر گونی بی نهایت در هژه مونی حهانی بوجود آورده و اگر خمینی هرگز هرگز تروریست نبوده و اگر جنگ ایران روم درست قبل از حمله اعراب دو کشور را کاملا مضمحل کرده بود همه تاریخی است که تکرار مکررات و دست خداست یضل من یشاء و یهدی من یشاء پس ای ترامپ رو دستت بنویس جانم فدای رهبر و جنگی بیهوده با ایران نابودتت خواهد کرد و تمدن های دیگر جایگزینت خواهند شد
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    0 0
    الان باز یسری میان به جای اینکه از امریکا که تحریم کرده بنالن از روسیه گله میکنن اخرشم عین نوابقی مثل اسو میگن سهم ما از خزر در دوره پهلوی 50 درصد بوده