فولاد ارومیه اسیر مشکلات اقتصادی و حقوقی/ اولتیماتوم دادگستری برای حل مشکلات

میزان نوشت: گروسی با اشاره به ضرب الاجل دستگاه قضایی برای رفع مشکلات واحد فولاد ارومیه، گفت: برای رفع مشکلات این واحد تا ۱۵ روز آینده یک تیم کارشناسی برای قیمت گذاری ماشین آلات تشکیل می‌شود.

گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر رویکرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: باید با اعتماد سازی و حل مسائلی از جمله بحث‌های مربوط به تسهیلات بانکی و اصلاحات سندی در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرد و از راکد ماندن واحدهای تولیدی که به ضرر اقتصاد استان است جلوگیری نمود.

وی با اشاره به اینکه راکد ماندن واحدهای تولیدی به ضرر اقتصاد استان آذربایجان غربی است، افزود: مشکلات تولیدکنندگان آذربایجان‌غربی در راستای تحقق شعار سال باید رفع شده و زمینه برای افزایش تولید فراهم شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی هدف از برگزاری این جلسات را کمک به تولید کنندگان این استان، رونق تولید و به طبع آن اشتغال‎زایی و افزایش تولید عنوان و بیان کرد: برای رفع مشکلات واحد فولاد ارومیه تا ۱۵ روز آینده یک تیم کارشناسی برای قیمت گذاری ماشین آلات تشکیل می‌شود.
به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: مجتمع فولاد ارومیه در بخش قیمت گذاری برای واگذاری با مشکل روبرو است و نبود قیمت گذاری مناسب بانک، سرمایه گذار و فروشنده را در امر واگذاری مجتمع فولاد ارومیه با مشکل مواجه کرده است.
۲۲۶۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1267179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =