رسانه‌های آمریکایی دلیل اصلی لشگرکشی آمریکا به خاورمیانه علیه ایران را اعلام کردند

«بی محلی» ایران به هشدارهای آمریکا دلیل اصلی لشگرکشی به خارومیانه و گسیل 1500 نیرو در کنار ناوگان دریایی و بمب‌افکن‌های بی 52 بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از اسپوتنیک، چند مقام آگاه به سی‌ان‌ان گفتند بعد از اینکه مقامات ایرانی تهدیدات آنها را جدی نگرفتند، تصمیم به گسیل ادوات نظامی و نیرو گرفتند.

این مقامات تایید کردند که آمریکا از طریق واسطه‌های خود در سوم ماه می پیام‌ تهدیدآمیز به تهران فرستاد اما مقامات ایرانی بی اهمیت از کنار آن گذشتند و به همین دلیل این امر باعث عصبانیت واشنگتن شد.

به گفته ژنرال جوزف دانفورد،رئیس ستاد مشترک، پس از طرح حمله احتمالی سوم ماه می، این سوال مطرح شد که توانایی و اراده پاسخگویی به حملات احتمالی از سوی آمریکا چگونه باید باشد که سپس موضوع اعزام 1500 نیرو مطرح شد.

اماهمچنان ایرانی‌ها تهدیدات آمریکا را جدی نگرفتند و حالا موضوع حمله تقریبا به فراموشی سپرده شده و ترامپ هم در مصاحبه با آی تی وی انگلیس به صراحت اعلام کرد حمله نظامی نخواهد شد.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1267299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    0 0
    بعد از گسیل ادوات نظامی و نیرو هم مقامات ایرانی تهدیدات آنها را جدی نگرفتند
  • میثم IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    0 0
    ایرانی ها کلا دیگه هیچ چیزی رو جدی نمیگیرند. اختلاس و دروغ و حمله نظامی و ...
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    0 1
    فشار حداکثری یعنی همین اما مردم ایران فشارهای بیشتر از این را تحمل کرده اند و برای امریکا حداکثری است. می خوام ببینم که برگ بعدی بازیشون چیه.