۱ نفر
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
طرح جدید ترافیک از کی اجرا ‌می‌شود؟

فارس نوشت: مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه طرح کنترل آلودگی هوا بدون تردید از یکم تیرماه اجرا می‌شود، گفت: مسئولین دستگاه‌های ذیربط در مصوبه شورای ترافیک شهر تهران این موضوع را تأیید و ابلاغ کرده‌اند.

عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا اظهار داشت: قطعاً و بدون تردید این طرح از یکم تیرماه اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: این طرح بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران و شورای اسلامی شهر تهران  لازم الاجراست و دستگاه‌های مختلف همچون وزارت کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی و ...در مصوبه شورای ترافیک شهر تهران این موضوع را تأیید کرده‌اند  و نیازمند تایید مجدد نهادهای مسئول نیست.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک ادامه داد: رانندگان تهرانی برای استفاده از ۲۰ روز تردد رایگان در هر فصل و رانندگان شهرستان‌ها برای استفاده از ۱۵ روز تردد رایگان در این محدوده باید در سامانه «تهران من» ثبت نام کنند و در صورت عدم ثبت نام از اول تیرماه، در محدوده کنترل آلودگی هوا جریمه خواهند شد.

سعیدیان فر با بیان اینکه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای طرح کنترل آلودگی هوا تهیه شده است، گفت: این طرح بدون هیچ گونه تغییر زمانی از ابتدای تابستان اجرا خواهد شد.

به گفته او در طرح کنترل آلودگی هوا دیگر زوج یا فرد بودن پلاک تاثیری در  مجوز تردد در محدوده طرح کنترل آلودگی هوا یا حلقه دوم طرح ترافیک را ندارد.

۲۳۵۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1267433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    1 0
    برای ورود به طرح برای جانبازان اعصاب و روان زیر ۲۵ درصد تدابیری اندیشه شود.
  • شهروند IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    4 0
    واقعا هیچ دستگاه و نهادی نیست جلوی شهرداری که هر روز یه منبع درامد جدید برای گرفتن‌پول از این مردم که فشار اقتصادی شدید احساس میکنن بگیره