طعنه محسن هاشمی به تغییرات اخیر در شهرداری تهران: اتوبوسی که نه، در حد موتورسیکلت هم نیست!

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیداست از تغییرات اخیر در مدیران شهرداری رضایت ندارد، چون با لحن طعنه آمیزی از تغییرات یاد می کند و در پاسخ به خبرنگاران می گوید: این تغییرات نه تنها اتوبوسی بلکه در حد موتورسیکلت هم نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیرا تعدادی از مدیران شهرداری و مناطق تغییر کرده اند. تغییراتی که از سوی برخی افراد عنوان شده است منشا سیاسی دارد. همچنین در جلسه غیرعلنی اعضای شورای شهر در صبح امروز و پیش از شروع نشست رسمی و علنی، تغییر شهرداران در برخی از مناطق تهران مورد بحث قرار گرفت.

آنطور که محسن هاشمی، رئیس شورای شهر از تغییرات اخیر به طعنه و طنز یاد می کند، ظاهرا این تغییرات به مزاق عده ای از اعضای شورای شهر خوش نیامده است. محسن هاشمی درباره بی ثباتی مدیران شهری به طعنه می گوید: این تغییرات در حد تغییرات اتوبوسی نیست، حتی در حد موتورسیکلت هم نیست.

همچنین محسن هاشمی از پدیده رانت خواری در توزیع مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک به خبرنگاران خبر داد و گفت شهردار تهران در پیامکی از او خواسته تا در این باره توضیح بدهد. محسن هاشمی می گوید: من هم در پاسخ گفتم اصلا ما مصوبه ای درباره نحوه توزیع مجوزهای طرح ترافیک نداریم.

او به خبرنگاران گفت باید این مسایل را از شهردار و معاونت حمل و نقل و ترافیک جویا شوند.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =