تهیه ۸۰۰ تن قیر برای زیرسازی خیابان‌های محلات خرم‌آباد

شهردار خرم آباد گفت : تاکنون ۸۰۰ تن قیر را برای زیرسازی، آسفالت و نوسازی معابر بافت فرسوده شهر از جمله مناطقی چون فلک‌الدین، پشت بازار، گل سفید و پشته تهیه کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم به‌زودی عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی با اشاره به اقدامات انجام شده در طی مدت اجرای فاز اول پروژه مذکور گفت: دو سال از آغاز پروژه سراسری آسفالت خرم‌آباد می‌گذرد و در این مدت به‌جز عملیات لکه‌گیری، حدود ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر کوچک و بزرگ خرم‌آباد روکش شده‌اند. 
وی با تاکید بر حجم بی‌سابقه عملیات لکه‌گیری معابر سطح شهر، افزود: عملیات لکه‌گیری معابر هم اکنون با  ٩ اکیپ کاری و به‌صورت همزمان در سطح  مناطق خرم‌آباد در حال اجراست و این روند تا لکه‌گیری تمامی معابر مهم سطح شهر ادامه خواهد داشت.
شهردار مرکز استان در ادامه به تشریح برنامه‌های آتی مدیریت شهری برای آسفالت و نوسازی معابر سطح شهر پرداخت و یادآور شد: در بودجه سال ٩٨ ، ١٦ میلیار تومان را به ادامه پروژه سراسری آسفالت خرم‌آباد و در قالب پنج پروژه در نقاط مختلف شهر اختصاص داده‌ایم و هم اکنون در حال اجرای مراحل قانونی و مناقصات مربوط به این پنج پروژه هستیم که با انتخاب پیمانکار واجد شرایط، عملیات اجرایی فاز دوم پروژه چندساله آسفالت خرم‌آباد آغاز خواهد شد.
تهیه ۸۰۰ تن قیر برای مناطق شهر
وی آسفالت معابر بافت فرسوده را از دیگر برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری عنوان و اظهار کرد: تاکنون ۸۰۰ تن قیر را برای زیرسازی، آسفالت و نوسازی معابر بافت فرسوده شهر از جمله مناطقی چون فلک‌الدین، پشت بازار، گل سفید و پشته تهیه کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم به‌زودی عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.
رشیدی در پایان حجم عقب‌ماندگی‌های تاریخی مربوط به حوزه آسفالت، زیرسازی و ساماندهی معابر خرم‌آباد را بسیار بالا توصیف و خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود  فعالیت بلندمدت و بی‌وقفه اکیپ‌های چندگانه آسفالت سطح شهر، حجم عقب‌ماندگی‌های این حوزه بسیار بالاست و هنوز معابر فراوانی را داریم که نیاز به زیرسازی و روکش دارند، با این حال همه سعی ما این است که معابر مرکز استان را از نظر بحث آسفالت به یک حد استاندارد و قابل قبول برسانیم.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1267693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =