۰ نفر
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
امدادرسانی هلال احمر البرز به ۴۹۰ نفر

نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز در تعطیلات عید فطر به ۴۹۰ نفر در محورهای مواصلاتی و ارتفاعات البرز خدمات و امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از صدا و سیما استان البرز ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۱۳  تا ۸ صبح روز ۱۸ خرداد ،نجاتگران البرزی در ۲۷ مورد عملیات ، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۶ مورد حوادث جاده ای ، سه مورد خدمات حضوری ،یک مورد خدمات مناسبتی ، یگ مورد دریایی - ساحلی  و ۶ مورد نیز کوهستان بوده است.     

ناصر چرخساز افزود : در عملیات های اخیر به ۴۹۰ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۵۸ نفر، خدمات حضوری ۷ نفر، خدمات مناسبتی ۴۱۰ نفر و دریایی-ساحلی ۱ نفر و  کوهستان نیز با ۱۴ نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۶ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۱۹ نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان نیز گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات، ۳۴ تیم عملیاتی با استعداد ۱۴۹ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۳۱ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1267730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =