وزیر خارجه آلمان از پاسخ به یک سوال خودداری کرد

ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آلمان ظهر امروز در نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود از پاسخ دقیق به یک سوال خودداری کرد و به بیان کلیات پرداخت.

در جریان نشست خبری مشترک وزیران امور خارجه ایران و آلمان یک خبرنگار ایرانی از هایکوماس پرسید که شما در سخنان خود در این نشست خبری اعلام کردید که آلمان به دنبال کاهش تنش در منطقه است در حالی که آلمان درحال حاضر به صورت مرتب سلاح‌هایی را به کشورهای منطقه می‌فروشد و با این کار خود باعث افزایش تنش در منطقه شده است و از طرف دیگر آلمان سابقه فروش سلاح‌های شیمیایی به صدام را نیز در جریان جنگ هشت ساله ایران و عراق  دارد که هایکوماس از پاسخ دقیق به این سوال خودداری کرد و در سخنانی گفت: تنش در منطقه خاورمیانه وجود دارد.

این تنش خطرناک است و کشورهای منطقه و خارج از منطقه از جمله آلمان تلاش می‌کند که تنش کاهش پیدا کند. آلمان در حال حاضر عضو شورای امنیت سازمان ملل است و تمام تلاش خود را می‌کند که از وقوع جنگ در منطقه جلوگیری کند. ما گفت‌وگوهای خود در این زمینه را ادامه خواهیم داد.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1268536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    0 1
    از اینکه از تاریخ نی گن مثل داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حسابه تاریخ مال سرخ پوستان آمریکاست الان کجان تاریخ در زمان ضعف مفهومی نداره ده هزار سال باش ساکن وقتی بتوانند حمله کنند ریشه کن می کنند مثل بومیان کانادا استرالیا ....تاریخ را از سهراب سپهری بپرس آقا ظریف ساعت ملاقات هم طوری باسه که اربابی که وی را فرستاده خواب نباشه