۴۷ نفر
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷
اسنپ دست از شکایت خود از مسافرش برداشت

میزان نوشت: شرکت اسنپ اعلام کرد با توجه عذرخواهی مسافر پرحاشیه از شکایت خود صرف‌نظر می‌کند.

شرکت ایده‌ گزین ارتباطات روماک (اسنپ) در اطلاعیه‌ای "بابت جریحه‌دار شدن احساسات عمومی از هم‌وطنان عزیز عذرخواهی کرد."

در ادامه اطلاعیه این شرکت همچنین اعلام شده که "‏به‌رغم اینکه نقل‌قول اولیه مسافر مبنی بر عذرخواهی اسنپ از او خلاف واقع بوده است، به علت ابراز پشیمانی‌ مسافر، این شرکت از حق شکایت خود صرف‌نظر می‌کند."

23231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1268681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =