سرمایه‌گذاری بیش از ۴ میلیارد تومانی در حوزه کشاورزی خرم‌آباد

در آغار هفته جهاد کشاورزی (۲۱ تا ۲۸ خرداد۹۸) تعداد ۶ پروژه صنایع تبدیلی ؛ اب و خاک ؛ تولید گوشت قرمز با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید..

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مراد بیرانوند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم اباد اعلام کرد: در آستانه فرارسیدن هفته جهاد کشاورری( خرداد۹۸) یک واحد فرآوری و تولید اسانس گیاهان دارویی با حضور دکتر بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، پرفسور رضایی رئیس انجمن گیاهان دارویی کشور ، سرکار خانم دکتر اخباری استاد دانشگاه و محقق گیاهان دارویی کاشان ، دکتر عبدالهی فرماندار خرم آباد و جمعی از مدیران و معاونین استانی و شهرستانی در روستای میانگران آبستان کلنگ زنی شد.
با راه اندازی این پروژه ۱۰  اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد و در فرآوری ، تولید و فروش عرقیات و اسانس های گیاهی ، تولید شده توسط بهره برداران نقش بسزایی خواهد داشت و در این راستا بیش از ۲ میلیارد تومان با سرمایه گذاری مجری و  با حمایت جهاد کشاورزی و بهرمندی از تسهیلات بانکی ارزان قیمت سرمایه گذاری  خواهد شد
۵ نفر اشتغالزایی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان
همچنین در اولین روز از هفته جهاد کشاورزی در مراسمی با حضور مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد ؛ حجت الا سلام موسوی نماینده ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی خرم آباد ، فرمانده سپاه پاسداران بخش بیرانوند و جمعی از مسئولین محلی ، ۲ پروژه آبیاری تحت فشار به مساحت ۳۱ هکتار و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان  و تعداد ۵ نفر اشتعالزایی مستقیم به بهره برداری رسید.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم اباد اضافه کرد : در طول هفته جهاد کشاورزی ۲ پروژه تولید گوشت قرمز به ظرفیت ۷۰۰ راس بره پرواری در هر دوره و ۱۴۰۰ راس در سال و یک پروژه آبیاری تحت فشار در بخش مرکزی و یک پروژه ابیاری تحت فشار در بخش زاغه به مساحت ۴ هکتار به بهره برداری خواهند رسید.
وی اضافه کرد در ارتباط با این پروژه ها مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض حمایتی ترویج و توسعه آبیاری نوین جهاد کشاورزی سرمایه گذاری شده است.
سرمایه گذاری بیش از ۴ میلیارد تومان
 مهندس بیرانوند در خاتمه گفت : جمع اشتعالزایی این پروژه ها  در مجموع ۲۵ نفر اشتغال مستقیم و ۳۰ نفر اشتغال غیر مستقیم با اعتبار سرمایه‌گذاری شده بیش از ۴.۵ میلیارد تومان و تولید ۲۵ تن گوشت قرمز در سال خواهد بود.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =