در ۳ ماهه اول سال‌جاری بیش از ۳۲ میلیون تردد در استان همدان ثبت شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تعیین الگوهای مناسب رفتاری، کنترل محسوس و نامحسوس، اصلاح ساختار و مهندسی حمل و نقل عمومی از موضوعات قابل توجه در توسعه انضباط اجتماعی به شمار می روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح که در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات رانندگی استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: ظرفیت های مناسب گردشگر پذیری موجود در استان و انضباط بخشی ترافیکی از جمله مواردی است که در مدیریت تردد و در اجرای طرح های ترافیکی در ایام پیک مسافر، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی فرهنگ سازی، آموزش و ترویج قوانین راهنمایی و رانندگی را از راهبردهای اساسی برای کاهش تصادفات در بلند مدت اعلام و تصریح کرد: مدیریت ترافیک و کنترل عبور و مرور برای کاهش حوادث رانندگی مستلزم تدابیر و روش های اجرایی خاص بنا به موقعیت زمانی و مکانی است.

سردار کامرانی، اجرای منظم طرح های ترافیکی ارائه آموزش های هشداری، استفاده از ابزارهای الکترونیکی و اجرای طرح های هدفمند پلیس، راههای پیشگیری از سرعت غیرمجاز خودروها را از مهمترین راهکارهای جلوگیری از بروز حوادث و تلفات جاده ای از جمله تلفات انسانی در محورهای مواصلاتی و معابر بین شهری استان، دانست و تاکید کرد: نظم بخشی و روان سازی ترافیک و ترددها در حوزه های درون و برون شهری از مهمترین موارد قابل توجه در نظم بخشی ترافیکی است.

رئیس پلیس استان با اشاره به بیش از ۳۲ میلیون تردد در سطح جاده های استان در سه ماهه اول سال جاری خاطرنشان کرد: در این حوزه شاهد افزایش ۲۷ درصدی ترددها هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان در آخر گفت: سازمان های مردم نهاد و شورای ترافیک استان، می توانند به عنوان یک ظرفیت مهم نقش بسزایی در کاهش تصادفات داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =