خلیل‌زاده: الان وقت رفتن از پرسپولیس نیست

فارس نوشت: مدافع تیم پرسپولیس گفت: بدون ناز و ادا قراردادم را سه ساله تمدید کردم و می‌خواهم چهارمین قهرمانی را بدست بیاورم.

شجاع خلیل‌زاده درخصوص تمدید قراردادش با تیم پرسپولیس گفت: قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم تا بتوانم چهارمین قهرمانی متوالی را با این تیم بدست بیاورم.

وی درباره پیشنهادهایی که از کشور قطر داشت افزود: من پیشنهاد خیلی خوبی از کشور قطر داشتم اما به پرسپولیس هم متعهد هستم. الان وقت رفتن از پرسپولیس نیست و ابتدا باید به تیم ملی برسم و بعد به این مسائل فکر کنم. الان وقتی نیست که بخواهم پرسپولیس را تنها بگذارم و زمان‌های بهتری هم وجود دارد.

خلیل‌زاده درباره اینکه کار در پرسپولیس سخت شده و انتظار هواداران از این تیم بالا رفته تصریح کرد: سال قبل هم می‌گفتند که نمی‌توانیم سومین قهرمانی متوالی را بدست بیاوریم اما دیدید که قهرمان شدیم و امسال هم به دنبال کسب چهارمین قهرمانی هستیم. پول آقای برانکو هم آماده شده و من امروز در باشگاه در جریان ا ین موضوع قرار گرفتم.

مدافع پرسپولیس افزود: باشگاه پرسپولیس می‌توانست با فروش من پول زیادی گیرش بیاید اما قبول نکردند. اگر من لژیونر می‌شدم چهار برابر پولی که پرسپولیس به من می‌داد را برای دریافت رضایتنامه می‌دادند اما من به خاطر هواداران پرسپولیس ماندم و این در حالی است که پیشنهاد خارجی من هنوز هم روی میز آقای عرب هست. من پرسپولیس را دوست دارم و بدون هیچ قید و شریطی قراردادم را برای سه سال دیگر تمدید کردم. هیچ ناز و ادایی هم نداشتم و قراردادم را تمدید کردم تا در این تیم بمانم.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1270183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =