۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
اجرای «جنایت و مکافات» از سر گرفته شد

با برطرف شدن مشکلات بوجود آمده در همسان‌سازی دکور نمایش «جنایت و مکافات» در محل اجرا، این نمایش مجددا از امروز به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «جنایت و مکافات» به کارگردانی رضا ثروتی و تهیه‌کنندگی ماهان حیدری در اولین اجرای خود در روز سه‌شنبه هفته گذشته در تالار وحدت، با مشکل همسان سازی دکور با ماشینری تالار مواجه شد و به درخواست کارگردان و گروه نمایشی، تا برطرف شدن کامل مشکلات فنی پیش آمده و با موافقت مدیر عامل بنیاد رودکی، اجراها متوقف شد، لذا بر اساس اخبار واصله، مشکلات فنی به طور کامل برطرف شده و اجراهای این نمایش از امروز بیست و ششم خرداد ماه نود و هشت از سر گرفته خواهد شد.

نمایش «جنایات و مکافات» بر اساس رمان جنایت و مکافات فئودور داستایوفسکی، جدیدترین اثر رضا ثروتی به عنوان نویسنده، طراح و کارگردان است که در آن بابک حمیدیان، آتیلا پسیانی، طناز طباطبایی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، پیام دهکردی، پانته‌آ بهرام، اصغر پیران و بهناز جعفری به ایفای نقش می‌پردازند و بابک حمیدیان نقش رادیون رومانویچ راسکولنیکف را برعهده دارد.

راسکولنیکف دانشجویی است که ناخواسته مرتکب قتلی شده و از آن پس دچار اختلالات روانی گشته. او در نهایت خود را تسلیم پلیس می‌کند.

۲۵۸۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1270450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =