کیهان: رامبد جوان به هویت ایرانی دهن کجی کرده/ آیا صداوسیما باز هم او را به تلویزیون راه خواهد داد؟

کیهان نوشت: سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان برای زایمان فرزندشان به کانادا، همچنان با موج انتقادات مردمی روبروست. این اولین بار نیست که هنرپیشه‌ها برای زایمان به یک کشور غربی می‌روند؛ اقدام مشابه مهناز افشار نیز انتقادات بسیاری را برانگیخته بود. اما آنچه باعث انتقاد شدید مردم شده است، دورویی و رفتار متناقض رامبد جوان است.

چون رامبد جوان سال‌ها در برنامه «خندوانه» شعارهایی مبنی بر وطن‌دوستی و عشق به ایران سر می‌داد. اما حالا با رفتارش نشان داده که این حرف‌ها فقط شعار بوده و اعتقاد عمیقی به آن نداشته است. چون در غیر این صورت، برای گرفتن تابعیت کانادایی برای فرزندش صدها میلیون تومان هزینه نمی‌کرد و مثل سایر هموطنان خود، در داخل کشور فرزندش را متولد و برای وی شناسنامه ایرانی می‌گرفت. جوان، نشان داد که همه شعارهایش در «خندوانه» فقط یک شغل و بیزینس بوده؛ او با شعارهای وطن‌دوستانه کاسبی کرده تا با آن پول برای فرزند خودش شناسنامه و هویت غیروطنی بگیرد. به همین دلیل هم مسافرت جوان و همسرش به کانادا، یک مسئله شخصی و خصوصی نیست، بلکه یک دهن‌کجی آشکار به پرچم، شناسنامه و هویت ایرانی و توهین به مردمی است که پای فیلم‌ها و برنامه وی می‌نشسته‌اند.

اما نکته قابل تأمل دیگر، تفاوت واکنش مردم و همصنف‌های رامبد جوان و نگار جواهریان به این ماجراست. در حالی که مردم، ریاکاری و رفتار ضدملی این دو بازیگر را به خوبی درک کرده‌اند، برخی از سلبریتی‌ها به حمایت از این زوج پرداخته‌اند. حتی یکی از آنها به مردم هم توهین کرد و ایرانی‌ها را ملت عزا و گریه توصیف نمود! این نشان می‌دهد که مردم ما امروز در درک مسائل اجتماعی از خیلی از سلبریتی‌ها آگاه‌تر هستند و جلوتر عمل می‌کنند.
باید منتظر ماند و دید که واکنش صداوسیما به رامبد جوان چیست و باز هم هزینه سفر و گرفتن تابعیت خارجی برای فرزندان وی را تأمین می‌کند یا نه؟ و باز هم با ادامه کار او در صداوسیما زمینه اهانت بیشتر به مردم این مرز و بوم را فراهم خواهد کرد؟!
23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1270731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالکریم IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    9 1
    قطعا نباید راه دهد . الان مطمئن باشید که عده ای در خارج از کشور دوست دارند که فرزندانشان ایرانی باشد اما ما یک عادت زشت را اخیرا باب کرده ایم . به نظرم این عده که قصد زایمان فرزند در بلاد کفر را دارند باید برای همیشه فرستاد در آن بلاد تا غوطه بخوردند در دنیای مفسده و هیچ فرصتی برای بخشایش و آمرزش نیابند و در زمان مرگ مستقیما با جهنم وارد شوند
    • PT ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
      3 2
      عبدالکریم در این که رامبد جوان به هویت ایرانی دهن کجی کرده شکی نیست ولی آیا اگر این صدها میلیون تومن پول را به جای کانادا میبرد برای سوریه و لبنان و یمن خرج میکرد در حالی که کودکان ایرانی گرسنه هستند و دارو ندارند آیا بازهم اعتراض میکردین؟؟ چرا وقتی غرب میرن صداتون در میاد ، عراق و سوریه و یمن و فلسطین میرن تشویقشون میکنین؟؟
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
      0 2
      هر کی دیدید توهم داره ایران خرج های نجومی توی کشورهای دیگه میکنه اصلا باهاش بحث نکنید چون به وضوح یک ادم بیسواد شستشوی مغزی داده شده هست
    • شمس تبریزی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
      3 2
      دوست عزیز، هر یه تومنی که ما در سوریه و عراق و لبنان خرج میکنیم حداقل 10 برابر استفاده داره. اگر استفاده نداشت ترامپ به خاطر حضور در اینجاها تحریم نمیکرد و به دست و پا نمی افتاد. شما به من بگو هزینه کردن در کانادا چه استفاده ای برای ما داره؟ جز اینه که هر جا و هر زمان که بحث بر سر موضع گیری علیه ایرانه، کانادا در صف اول ایستاده؟
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    4 6
    جناب کیهان و تفکر کیهانی ها درست است شما ایران را به وضعی گرفتار کرده اید که ایران ما برای امثال رامبدجوان و مهناز افشار و .. شده است منبع درآمد رانتی ای که کسی دوست ندارد در آن بماند و حتی فرزندش را در اینجا بدنیا آورد مسبب این وضع تفکر امثال شماست.
  • NL ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    7 6
    کیهان به هویت ایرانی معتقده؟؟؟؟!!!! عجب !!!!!!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    1 0
    کیهان:رامبد جوان به هویت ایرانی دهن کجی کرده/آیا صداوسیما باز هم او را به تلویزیون راه خواهد داد؟ ....
  • ناشناس NL ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    2 1
    بدبختی ما ازانجاست که ملت ما با یک مویز گرمیشون میشه وبایک قوره سردی بدون تفکر وفقط با احساسشون زندگی میکنند طبیعی است هزار بار دردام رندان قرارگیرند
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    4 1
    شما هر روز داری به این هویت دهن کجی و توهین میکنی مستر تو بزرگترین تهدید علیه هویت ایرانی هستی
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
    4 0
    یکی مثل ماه چهره خلیلی که مقیم انگلستان هست برای به دنیا امدن فرزندش به ایران میاد یکی هم ایرانیه ولی برای فرزندش حاظر نیست تابعیت ایران داشته باشه واقعاکه با نظر کیهان اینبار موافقم.
  • غلامعباسرامین IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    دراینکه رامبد جوان بهویت ایرانی دهن کجی کرده هیچ شکی نیست اما اینکه کیهان که خودش اصولا دشمن هویت ایرانیست عجیبه ای کیهان فرصت طلب