۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
اتوبوس حامل کالای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری گفت :در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده افزود : پس از هماهنگی قضائی و ایست و بازرسی در محور"گندمان - بروجن "، یک دستگاه اتوبوس حامل کالا قاچاق در یک عملیات موفق پلیسی شناسایی و متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو انواع کالای قاچاق شامل: ۳۴۲ عدد هارد کامپیوتر، ۸۰ عدد فیلتر روغن هیوندای، ۲ دستگاه ال ای دی ۵۵ اینچ، ۲ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه یخچال کشف و یک قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت:کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال برآورد کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1271313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    خداوند یکتا خیر و برکت را به نگهداران ناموس داری عطا کند که در جنگ اراده ها بطور عملی وارد میدان شده اند تا شکست را به سردمداران امریکایی تحمیل کنند و نگزارند داخل ضربه ببیند، قاچاق اقتصاد کشور را ویران می کند، کارخانه را تعطیل و کارگر را بیکار می کند