۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
شروع عملیات احداث زندان جدید الیگودرز

جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز به ریاست بدری رئیس کل دادگستری و با حضور کاظمی ،دارایی و شاکرمی معاونین دادگستری استان و رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در ابتدای این جلسه کشکولی فرماندار الیگودرز ضمن خوش آمدگویی به مسئولین استانی و شهرستان به ارائه گزارشی مبسوط از اوضاع سیاسی ، اجتماعی ،اقتصادی و اقلیمی بسنده کرد. سپس فتحی رئیس دادگستری شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و تسلیت سالروز در گذشت شهدای ۷ تیر گزارشی موجز از فعالیتهای دستگاه قضایی آن شهرستان پرداخت.

در ادامه این جلسه مدیر کل زندانهای لرستان در خصوص ساخت زندان جدید الیگودرز توضیحات کاملی ارائه داد. محمدی اصل را تشکر از فرماندار و شورای اداری الیگودرز تصریح کرد : یکی از مشکلات عدیده ما در شهرستان الیگودرز فرسودگی زندان این شهرستان بود و هست ،لذا همین امر باعث شد که ما مددجویان این شهرستان را در بین زندانهای شهرستان بروجرد ، دورود و خرم آباد تقسیم کنیم.

شروع عملیات ساخت زندان

رضا محمدی اصل افزود : خوشبختانه با پیگیریهای رئیس کل دادگستری و ریاست معزز سازمان و مسئولین شهرستانی توانستیم زمین زندان را جانمایی کنیم و پس از جذب بودجه و تعیین پیمانکار مراحل خاکبرداری ،  تجهیز کارگاه و مصالح پای کار نیز انجام شود.

وی افزود : بودجه پیش بینی شده برای ساخت فاز اول زندان الیگودرز مبلغ ۱۴۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال معادل چهارده میلیارد و هشتصد میلیون تومان می باشد که خوشبختانه ۵ میلیارد تومان آن تاکنون جذب شده است.

همچنین محمدی اصل در پایان در راستای کاهش آسیب در زندان الیگودرز ، کاهش جمعیت کیفری ، وضعیت اشتغال و آمار زندانیانی که مورد عفو رهبری قرار گرفتند  گزارشی مختصر بیان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1271327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    0 0
    مسئولين با تدبير بجاي زندان كارخانه بسازيد تا جرم كم شود و خانواده هاي جديد تشكيل گردد.خدا شمارا هدايت كنه