بازدید مسئولین ارشد قضایی استان از زندان مرکزی خرم آباد

مسئولین ارشد قضایی استان از زندان مرکزی خرم آباد و بازداشتگاه این شهر بهمره مسئولان اداره کل زندانهای استان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  بدری رئیس کل دادگستری لرستان ، رازانی دادستان مرکز استان ، معاونین و مدیران کل دستگاههای قضایی زیر مجموعه دادگستری لرستان از زندان مرکزی خرم آباد بازدید نمودند.

در این دیدار پس از ورود هئیت قضایی و مراسم تشریفات ، آنها بلافاصله از بازداشتگاه خرم آباد و دو بند در دست احداث زندان مرکزی دیدن کردند و در جریان مراحل ساخت و تکمیل آن قرار گرفتند.

در ادامه با حضور کلیه مدعوین ، کارکنان و پرسنل زندان و تعدادی از مددجویان در سالن آمفی تئاتر زندان برنامه ای توسط اداره فرهنگی ، تربیتی زندان مرکزی و اداره کل زندانهای استان ترتیب داده شده بود که پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی با سخنان رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای لرستان آغاز شد.

خیرمقدم مدیرکل به مسئولین قضایی

مدیر کل زندانها ضمن خیر مقدم به رئیس کل دادگستری و مسئولین ارشد قضایی استان به ارائه گزارشی موجز و مختصر از فعالیتهای انجام شده در حوزه های مختلف زندانهای لرستان اعم از فرهنگی ، عمرانی ، انتظامی ، اشتغال ، قضایی و بهداشت و درمان پرداخت.

رضا محمدی اصل گفت : بدون شک دستگاه قضایی لرستان یکی از بی نظیرترین دوره های خود را تجربه می کند

محمدی اصل تصریح کرد : خوشبختانه با حضور مجدد بنده در استان بعنوان مدیر کل زندانها پس از بررسی امور دیدیم که متاسفانه در حوزه عمرانی تعدادی از زندانهای استان دچار فرسودگی شده و یا با توجه به سرانه فضای مناسب برای زندانیان نیاز به تکمیل و بازسازی بندهای جدید می باشد لذا پس از رایزنی با سازمان متبوع و سازمان برنامه و بودجه استان توانستیم اعتبار مورد نیاز را جذب کنیم و مراحل ساخت و ساز را آغاز کنیم.

وی افزود : به تبع شرح وظایف ابلاغی در بخش های دیگر نیز به همت همکارانم در زندانهای استان کارهای ارزشمندی انجام شده است که قابل اغماض می باشد.

عضو شورای قضایی استان لرستان در خاتمه سخنانش با تشکر از رئیس کل و معاونین دادگستری ، دادستان مرکز استان و مجموعه قضایی استان خاطر نشان شد : بدون شک دستگاه قضایی استان یکی از بی نظیرترین دوره های خود را تجربه می کند و این جای بسی خوشحالی است.

در ادامه برنامه کلیپی از فعالیتهای فرهنگی ، تربیتی و عمرانی زندان مرکزی برای حضار پخش شد که مورد توجه مدعوین قرار گرفت ، برنامه بعدی اجرای سرود توسط گروه سرود کانون اصلاح و تربیت استان لرستان بود.

پایان این برنامه اجرای نمایش طنز توسط گروه سی قاف به سرپرستی سید نوری موسوی بود که خوشبختانه باعث ایجاد نشاط در بین حضار ، خصوصا زندانیان گردید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1267702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =