۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
در کدام هتل در کیش اقامت کنیم؟

.

به دلیل تنوع در رزرو هتلهای کیش گردشگران جزیره می توانند با مراجعه به یکی از سایت های معتبر همچون کیشلندیار اطلاعات لازم را کسب کنند. هتل هایی همچون هتل میراژ کیش و هتل شایان کیش از جمله پر طرفدارترین هتل ها در نظر مسافران بوده اند از این رو توضیح کوچکی راجع به آنها و برخی دیگر خواهیم داد.

هتل ویدا کیش

هتل 5 ستاره ویدا یکی از بهترین هتلهای کیش می باشد. گردشگرانی که می خواهند اقامت خوب و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند می توانند هتل ویدا را انتخاب کنند. تنوع اتاق ها و سوئیت ها این امکان را به میهمانان داده است تا بتوانند متناسب با ظرفیت خود دست به رزرو اتاق بزنند. امکانات اتاق های هتل بسیار زیبا و لوکس می باشد. این اتاق ها با توجه به نوردهی و چشم انداز های دلنشین باعث شده تا میهمانان بهترین لحظات را در سفر به جزیره کیش در این هتل رقم بزنند.

امکانات هتل ویدا کیش

هتل 5 ستاره ویدا برای آسایش و رفاه میهمانان خود امکاناتی مانند: اینترنت، لاندری( میهمانان می توانند در طول سفر با اقامت در هتل ویدا لباس های تمیز و مرتب داشته باشند)، سرویس کودک، اجاره ماشین، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و... را در نظر گرفته است. ارائه ی خدمات به بهترین نحو باعث می شود تا میهمانان خاطره ی به یادماندنی را در هتل ویدا تجربه کنند.

هتل میراژ کیش

هتل 5 ستاره میراژ نوساز و بسیار لوکس می باشد. ساختمان هتل در 8 طبقه  با 177 باب اتاق در سال 1397 شروع به کار کرده است. اتاق ها با استفاده از امکانات لوکس و مدرن باعث شده تا میهمانان حس خوبی داشته باشند. تنوع اتاق ها با دید رو به دریا و جزیره این امکان را به میهمانان داده تا بتوانند متناسب با سلیقه ی خود به رزرو اتاق اقدام کنند. هتل میراژ با توجه به امکانات رفاهی خوب و عالی باعث شده تا علاقمندان زیادی داشته باشد. برای اینکه گردشگران با تکمیل ظرفیت این هتل در کیش مواجه نشوند می توانند به یکی از سایت های معتبر همچون کیشلندیار مراجعه کنند و از تنوع قیمت ها اطلاع پیدا کنند و طبق میل و خواسته خود به رزرو اتاق اقدام کنند.

نظرات مردم در مورد هتل میراژ کیش

ویوی رو به دریا رو باید در طبقات بالای هتل جستجو کنید. فضای هتل آرام و مطبوع،  برخورد پرسنل مودبانه و درست بود، تنوع کافی در صبحانه ، ناهار و شام وجود داشت که البته پول غذای با کیفیتی که می خورید رو گرون می پردازید، از لحاظ دسترسی به اسکله راحت و اسان بود ولی مراکز خرید رو باید با تاکسی بروید. 2. لوکس و تمیز . ما سوئیت کابانا را رزرو کردیم خیلی عالی بود. هیچ نقطه منفی نداشت.

هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان یکی از هتلهای کیش که نزد گردشگران از آوازه ی خوبی برخوردار است. فضای بیرون هتل با نورپردازی زیبا مخصوصا در شب بسیار دیدنی می باشد. اتاق های هتل متفاوت با امکانات لوکس چیده شده اند. از مزیت های اتاق ها جادار بودن، نوردهی و چشم انداز های خوب می باشد. زوج های جوانی که برای ماه عسل سفر به جزیره کیش را انتخاب می کنند می توانند با رزرو هتل شایان بهترین لحظات را برای خود رقم بزنند. دسترسی راحت هتل به مکان های تفریحی و مراکز خرید به رضایت میهمانان هتل افزوده است.

رستوران هتل شایان کیش

یکی از امتیازات هتل شایان رستوران های متنوع و زیبای آن می باشد. رستوران شمبلیر در طبقه ی همکف هتل قرار دارد که به سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می پردازد. 2. کسانی که علاقمند به غذاهای سنتی و لذیذ هستند می توانند سری به رستوران سنتی هتل شایان بزنند و در یک محیط آرام و دنج غذای خود را صرف کنند. 3. کسانی که به غذاهای فست فود علاقه دارند می توانند به رستوران فست فود در قسمت لابی هتل مراجعه کنند.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از بهترین هتلهای کیش برای جذب توریست می باشد. فضای هتل به تقلید از تخت جمشید طراحی شده است. فضاسازی سرسبز و دلنشین هتل داریوش باعث شده تا نزد گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. لابی هتل داریوش با طراحی لوکس و بینظیرش باعث شده تا میهمانان این هتل کیش با منظره ای چشم گیر رو به رو شوند. اتاق های هتل داریوش بسیار مجلل و لوکس می باشد. این اتاق ها به دلیل نوردهی و چشم انداز های زیبایی که دارد باعث شده تا بسیاری از گردشگران وسوسه به تجربه اقامت در این هتل کیش شوند.

نظرات مردم در مورد هتل داریوش کیش

سه شب در هتل داریوش اقامت داشتم ، اتاق لوکس گرفته بودم. تمیزی اتاقها، امکانات اتاقها، بوفه صبحانه و ناهار و عصرانه عالی بود. لابی هتل زیبا بود، محوطه اطراف هتل خوب بود که هم دید دریا و فضای سبز رو دارید. برخورد پرسنل هتل بسیار خوب بود.  خود هتل باجه گردشگری داره و معمولا جاهای با کیفیت رو پیشنهاد میدهد.از کارشناسان  سایت کیشلندیار بابت راهنمایی های خوبشان تشکر فراوان دارم. 2. کیفیت غذا، تمیزی اتاق ها عالی، برخورد کارکنانش هم خوب بود. فکر می کنم بهترین غذا رو در کیش فقط در هتل داریوش بشه خورد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1271356