شوک به هواداران استقلال روی آنتن زنده: آیا یک پرسپولیسی در استقلال مسئول شده؟

سردبیر روزنامه خبرورزشی در برنامه ورزش از نگاه دو نکته‌ای درباره یکی از مسئولان باشگاه استقلال گفت که می‌تواند برای این تیم حاشیه جدید درست کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عصر پنجشنبه بود که آندره استراماچونی سرمربی جدید استقلال در نشست خبری حاضر شد و رسما هدایت این تیم را برعهده گرفت. در این مراسم که با حضور خبرنگاران برگزار شد، مهدی همدانی یکی از خبرنگاران با سابقه و استقلالی نویس روزنامه خبرورزشی سئوالی از استراماچونی پرسید:« آیا پیش از سفر به ایران با شفر مشورت کرده یا خیر؟» که با جواب تند حامد حاجیلو مدیر روابط عمومی استقلال همراه شد و سوال او را حاشیه ای دانست. سردبیر روزنامه خبرورزشی که مهمان برنامه ورزش از نگاه دو بود درباره این اتفاق گفت:« همدانی 20 سال است که روزنامه‌گار است و استقلالی نویس و مدیرروابط عمومی حق ندارد برای خبرنگار تعیین کند چه سوالی بپرسد. سوال حاشیه ای این بود که از استراماچونی می پرسید که آیا می دانی در باشگاه استقلال عمو ،برادرزاده اش را به عنوان مدیرروابط عمومی قرار می دهد؟»

هژبری در ادامه گفت:« من یک سوال حاشیه ای از آقای حاجیلو دارم، اینکه آیا یک پرسپولیسی می تواند مدیر روابط عمومی استقلال شود؟»

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    6 6
    آیا یک پرسپولیسی میتواند وزیر ورزش یا رئیس جمهور شود؟
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    7 0
    به عنوان یک استقلالی چگونه باید اعتراض خودم رو نشون بدم؟
  • NL ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    5 2
    وقتی علی سامره سری آ را داریم , نیازی به یک لنگی مثل رحمان رضایی سیلی زن بی اخلاق نداریم .