علی سعیدلو از رئیس فدراسیون فوتبال خواست تا با قدرت از عملکرد تیم ملی دفاع کند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ رئیس سازمان تربیت بدنی در جلسه عصر دوشنبه خود با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از آنها خواست تا با قدرت از عملکرد فوتبال دفاع کنند. سعیدلو در بخشی از گفته هایش درباره عملکرد تیم ملی گفت:« من خودم روز بازی با کره کنار بچه ها بودم . آنها زحمت شان را کشیدند اما متاسفانه حذف شدیم. باختیم و تمام شده و از الان باید به فکر آینده باشیم. قطبی زحمتش را کشید و رفت ، شما هم سعی کنید رفاقت تان را حفظ کنید. نگذارید بین تان اختلاف بیفتد و کدورت ایجاد شود. »

او سپس خطاب به علی کفاشیان گفت:« شما که امشب به برنامه نود می روید باید با قدرت از فوتبال دفاع کنید. سعی نکنید در موضع ضعف باشید که مردم دلسرد شوند. اسیر حاشیه هایی که می سازند نشو و با قدرت از کاری که کردیم دفاع کن.»

سعیدلو درباره بحث مربی تیم ملی هم گفت:« این همه اسم را برای من می گویید که چی بشود؟ بروید یک گزینه را توافق کنید و آن وقت بگویید این را می خواهیم به این دلایل . سازمان هم کمک تان می کند که مشکل مالی نداشته باشید. الان 5 اسم به ما می گویید ، خودتان هم نمی دانید کدامش قطعی است!»

کفاشیان آخرین باری که به برنامه نود رفته بود اوایل امسال بود. شبی که در آن عادل فردوسی پور و علی دایی به بدترین شکل از رئیس فدراسیون انتقاد کردند و کار به جایی کشید که پس از برنامه علی دایی به دلیل لحن بد گفتارش با کفاشیان از او عذر خواست.

38

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
    0 0
    آقاي سعيدلو دفاع از كدام كار حق؟؟ دفاع از خرابكاري فطبي؟؟؟
  • محمد IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
    0 0
    اگر بازیکنی در همان بازی به خودمان گل میزد باز هم حتما گردن قطبی بود!!! واقعا بعضی ها جنبه شخصیت افراد را ندارند باید مربیان بسیار بی ادب رأس تیم ملی باشد!
  • شهروند IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
    0 0
    از فوتبال دفاع کنه یا از ندانم کاری مدیرانی چون شما ؟