برخواه: خبر مصدومیت سهراب مرادی نباید منتشر می‌شد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: مصدومیت سهراب مرادی جدی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد حسین برخواه پس از تمرین امروز تیم ملی وزنه برداری گفت: «پس از مسابقات قهرمانی آسیا و از دهم خرداد اردوها برای قهرمانی جهان آغاز شد. حالا چهار هفته از اردوها می‌گذرد و شرایط وزنه برداران نسبت به قهرمانی آسیا بهتر شده است. به نظرم در مسابقات جهانی تایلند رقیب اصلی برای کسب عنوان قهرمانی، کشور چین است. ما روند خوبی داریم و امیدوارم نتایج آسیایی را جبران کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.»

برخواه درباره مصدومیت سهراب مرادی گفت: «آسیب‌دیدگی در ورزش رکوردی کاملاً طبیعی است. وزنه‌برداران تمرینات سنگینی در طول هفته دارند و ما هم این استرس را داریم که احتمال آسیب‌دیدگی برای آن‌ها وجود دارد. در مورد سهراب مرادی هم خدا را شکر حادثه جدی نبود. فکر می‌کنم در ابتدای هفته آینده تمرینات عمومی را شروع خواهد کرد و برای تمرینات تخصصی دو هفته زمان نیاز دارد تا وضعیت کتفش بهبود پیدا کند. فکر نمی‌کنم مشکل حادی باشد و سهراب مرادی را ان‌شاءالله در مسابقات جهانی با وضعیت خوبی خواهیم دید.»

برخواه اعتقاد دارد وزنه 200 کیلویی برای سهراب مرادی زیاد نبوده است: «مصدومیت شرایط استثنایی نیست و به هر حال پیش می‌آمد. البته نباید خبرش به بیرون درز پیدا می‌کرد. این خودش جای سوال دارد. هرچند درباره مصدومیت او بزرگنمایی شد.»

او به شرایط سعید علی حسینی هم اشاره کرد: «وضعیت خوبی دارد و خیلی امیدوارکننده است. امیدواریم رکوردهای خوبی در جهانی به ثبت برساند و شرایط سختی را به وزنه‌بردار گرجستانی تحمیل کنیم. باید به علی داوودی هم اشاره کنم. در حرکت یک ضرب خوب کار کرد در دوضرب یک مقدار کار ما ایراد داشت. فکر می‌کنم می‌توانستیم شرایط مسابقه را به‌ گونه‌ای مدیریت کنیم که مدال طلای دوضرب و مجموع را بگیریم. علی هاشمی هم تا اواسط تیرماه به اردو اضافه می‌شود و ان‌شاءالله که آسیب دیدگی پیش آمده خوب شود. اواسط مرداد باید لیست ۱۲ نفر را اعلام کنیم و امیدوارم در این مدت زمان به وضعیت خوبی برسد و در ترکیب باشد. او یکی از بهترین نفرات ما در مسابقات قبلی بود.»

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اعلام کرد اطلاعی از وضعیت کیانوش رستمی ندارد.

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =