تاکید استاندار البرز بر حضور فعال و بهره‌گیری از توان بخش خصوصی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: حضور فعال و بهره گیری از توان بخش خصوصی و تولیدکنندگان در جلسات مربوطه مورد تاکید استاندار البرز است.

به گزارش خبرآنلاین ،  جهانگیر شاهمرادی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیان کرد: این کارگروه در کشور و همچنین استان با  هدف حفظ  تولید و اشتغال تشکیل شده تااجازه ندهیم مشکلات اقتصادی که از خارج از مرزها به کشور تحمیل شده خللی در روند تولید به وجود آورد.
 
وی افزود: تمام دستگاه های مرتبط مکلف هستند مرتبا وضعیت واحدهای تولیدی و اشتغالزای خود را رصد کرده و در هر مرحله ای که مشکلی مشاهده شد ابتدا درسطح شهرستان وبعد در سطح استان درصدد برطرف کردن آن باشند.
 
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری البرز در راستای حمایت از تولید کننندگان گفت: جلسه امروز با ۸ دستور کار تشکیل شد که دو پروند مربوط به جهاد کشاورزی و۶ پرونده واحدهای صنعتی می باشند و مورد بررسی قرار گرفتند.
 
وی افزود: این جلسه تصمیمات ومصوبات خوبی داشت همچنین بانکها نهایت همکاری را با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیددر جهت تسریع در حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته اند.
 
شاهمرادی با بیا اینکه سیاست کشور در سال ۹۸ مساعدت و همکاری بیشتر با واحدهای تولیدی است تاکید کرد: دستورالعملهای حمایتی مناسبی در سال  ۹۸ در حوزه تامین اجتماعی  و بیمه صادر شده و با تفویض اختیار به مدیران کل و کار گروه تسهیل رفع موانع تولید این امکان فراهم شده است تا  در اسرع وقت و به بهترین نحو ممکن تصمیمات مهم در کوتاه ترین زمان جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی اتخاذ شود.
 
وی در ادامه اشاره کرد :دکتر شهبازی تاکید دارند که جلسات که در حوزه بخش خصوصی با حضور خود تولید کنندگان و سرمایه داران باشد در همین راستا تعداد زیادی از افراد که علاقمند به حوزه تولید هستند در جلسات مرتبط با بخش خصوصی حضور داشته اند.
 
شاهمرادی گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت تدبیر و امید شرایط اقتصادی کشور رو به بهبود است که حمایت های مردم در این رابطه نقش سازنده ای داشته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =