۸ نفر
۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
«ظریف» تحریم‌شدنی نیسـت

ایسنا نوشت: یک کارشناش مسائل آمریکا، در واکنش به تصمیم دولت آمریکا برای تحریم محمد جواد ظریف تاکید کرد: ظریف تحریم شدنی نیست.

 امیر علی ابوالفتح در صفحه شخصی خود در توییتر در این ارتباط نوشت:

«تصمیم به تحریم محمدجواد ظریف، فقط تصمیم به تحریم یک وزیر امور خارجه نیست، تصمیم به تحریم صدای دیپلماتیک ایران در جهان است، صدایی که با افشای "تیم بی" بلندتر از هر زمان دیگری شنیده شد و بیش از هر زمان دیگری بر افکار عمومی جهانیان تاثیر گذاشت، ظریف، تحریم شدنی نیست.»

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی AE ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    ایران تحریم شدنی نیست و خداوند پناهگاه مظلومین است، ایران در حرکت بیانیه ی مردمی و شعارهای سال و ارتباط صنعت و دانشگاه و مراکز علمی و نوبنیان می تواند نهالهای کاشته شده را بثمر نشاند و حق و باطل در میدان اراده است که به مرحله ی ظهور می سازد و ایران در پی ظهور تمام حروف علم و جهانی همراه سرشار از عدالت و معنویت و مبارزه با یکجانبه گری است و دنیا خودش را در مرحله ی ازمایش می بیند و ظلم ظالم گریبانگیر خودش هم خواهد شد و ایران در زیر پرچم مزین به نام خداوند یکتا قرار دارد و خداوند پناهگاه مظلومین است
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
      61 6
      دم خروس (پرچم امارات) رو قبول کنیم یا قسم حضرت عباس (نطق قشنگت) ؟؟؟
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    62 6
    سیاست است و میدان مبارزه و این اتفاقات میگوید که ترامپ فرد معمولی همچون دیگر روسای قبلی امریکا نیست و احتمالا در طی ماه های اینده اتفاقات خاص دیگری را هم باید شاهد و منتظر بود .
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    11 77
    امیدوارم با ظریف همانند مصدق یا امیر کبیر رفتار نکنیم.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    16 13
    از ديدگاه يك حقوق خوانده بايد بگويم اين كارهاى آمريكا يعنى حقوق بين الملل كشك! مصونيت ديپلوماتيك كه اولين اصل درباره نمايندگان كشورهاست و جان و مالشان مصون است كشك! چرا؟ چون زورم زياد است و سازمان ملل در كشور من است و هر چه را دوست نداشته باشم در شوراى امنيتى كه طبق منشور سازمان ملل همه راهها به آن ختم مى شود، وتو مى كنم! اين سيستم كه حالا نشانه هاى ناكارآمدى خود را هر روز بيشتر از گذشته نشان مى دهد بايد برچيده شود. پيش از جنگ جهانى دوم شوراى امنيتى با حق وتو نبود اما برندگان جنگ جهانى دوم از شلوغى پس از آن استفاده كردند و ساز و كارى را پايه ريزى كردند كه تنها به سود خودشان باشد، فقط خودشان حق وتو داشته باشند و سيستمى را پديد آوردند كه به آنها در جهان برترى بخشيده و اين برترى را حفظ كند. اگر سازمان ملل نمى تواند جلوى چنين تخلف بزرگى از حقوق بين الملل بايستد، درش را گل بگيرند بهتر است.
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
      13 2
      آره عزيزم متاسفانه در بعضى كشورهاى اندك در دنيا حقوق و قانون يعنى كشك!!!!!!!!! خوشبختانه ما تا حالا از اين چيزا نديديم!!!
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
      1 0
      ناشناس پاسخگو، در اين گونه موارد عرف بين الملل حاكم است. چون به گفته شما از اين موارد كم نديده ايم، بايد با اين موضوع كه كسى به وزير امور خارجه مان توهين كند كنار بياييم؟ اين استانداردهاى مسخره را از كجا مى آوريد كه هميشه بالاخره يك جورى كار طرف مقابل را توجيه مى كنيد؟ اگر ما يك كارى خلاف حقوق بين الملل انجام دهيم همه دنيا مى ريزند سرمان، حالا نه تنها اعتراض نكنيم كه صدايمان هم در نيايد چون متاسفانه هميشه كسانى درون ايران هستند كه مثل شما همه چيز را عادى جلوه و به طرف مقابل حق مى دهند؟
  • RO ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    13 1
    یعنی ایشان در شهریور ماه میتوانند در اجلاس ملل متحد در نیویورک شرکت کنند ؟
  • شمس تبریزی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    31 30
    تصمیم به تحریم ظریف کار درستی نیست دونالد. تحریم ظریف یعنی تحریم اصلاحات. نکن این کار را آقاجان. داری تمام پل های پشت سرت را خراب میکنی. من میفهمم تو چرا حضرت آقا را تحریم کردی چون چند روز پیش به شینزو گفت تو آدم نیستی که برات پیام بفرسته. اما ظریف دیگه چرا نامرد؟ اون که همیشه لبخند بر لب داشت. الان بالای یک ساله که دیگه لبخند به لب ظریف جان ما ننشسته. خدا ذلیلت کنه دونالد که لبخند را از لب این مرد نازنین بردی