توضیحات پلیس درباره آخرین وضعیت «لیدا کاوه»/ موضوع آدم‌ربایی عجیب چیست؟

۱۲ ساعت بعد از اعلام خبر پیدا شدن لیدا کاوه،‌پلیس تهران توضیحاتی درباره آخرین وضعیت او اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین،‌دیشب خبر پیدا شدن لیدا کاوه،‌دختر ورزشکاری که ۳۱ خرداد ماه از منزل خارج و دیگر خبری از او نشده بود،‌ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

حالا سردار حسین رحیمی دراین‌باره به ایسنا گفت: هفته گذشته و درپی اعلام‌مفقودی زنی به نام لیدا کاوه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: تیم‌هایی ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه سرانجام شب گذشته این زن در حالی که شرایط روحی  مناسبی هم نداشت در محدوده شهرک غرب یعنی همان منطقه‌ای که مفقودی‌اش اعلام شده بود کشف شد.

رحیمی ادامه داد: با توجه به شرایط روحی که این زن داشت وی به بیمارستان منتقل شد که با معاینات انجام شده اعلام کردند مشکلی در این زمینه وجود ندارد.در حال حاضر نیز این زن در پلیس آگاهی است تا بررسی‌ها و تحقیقات بیشتر درباره چرایی مفقودی‌اش انجام شود اما تاکنون کسی در این زمینه دستگیر نشده است.

به این حال،‌شاهین صمدپور، مستندساز که خبر پیدا شدن لیدا کاوه را شب گذشته در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود، در پستی جدید نوشته است: موضوع گم شدن خانم کاوه یک آدم‌ربایی به شکل بسیار عجیب و به نیت عجیب‌تر بوده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =