۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
مدت زمان صدور ویزای کانادا

سالانه ایرانیان زیادی به دلایل مختلف از جمله گشت‌گذار، تحصیل یا تجارت به کانادا سفر کرده و اقدام به دریافت ویزای کانادا می‌کنند. اما دلیل سفر هرچه که باشد، اقدام به‌موقع و برنامه‌ریزی صحیح نقشی اساسی در مدت زمان صدور ویزای کانادا ایفا می‌کند. از این رو در این مطلب به دریافت ویزای کانادا و مدت زمان صدور آن می‌پردازیم.

بنابر اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک اقدام به موقع جهت اخذ ویزای کانادا از مراحل مهم و حائز اهمیت است. الخصوص اگر قصد شما از سفر به کانادا شرکت در سمینار، مراسم خاص و یا مسائل پزشکی باشد. در اینصورت هر اتلاف وقتی باعث از دست دادن موقعیت شغلی خواهد شد که مدت‌ها برای آن تلاش کرده‌اید. از این رو آژاتس هواپیمایی ستاره ونک، با سال‌ها تجربه درخشان در امر دریافت ویزای کانادا و برگزاری تور کانادا، نکات مهم در ارتباط با بهترین زمان اقدام جهت اخذ ویزای کانادا و مدت زمان صدور ویزا را مورد بررسی قرار داده است.

اینکه مدت زمان صدور ویزای کانادا چه مدت طول می‌کشد؟ و چه مدت قبل از سفر باید برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنیم؟ از سوالات مهمی هستند که متقاضیان ویزا با آن روبه‌‎رو خواهند شد. از آنجایی که سفر به کانادا چه برای تفریح و یا چه برای شرکت در نمایشگاه و ... باشد به برنامه‌ریزی دقیق و طولانی مدت احتیاج دارد. بنابراین اقدام به موقع، اولین قدم موثر در دریافت موفق ویزای کانادا خواهد بود.

مناسب‌ترین زمان جهت اخذ ویزای کانادا

افراد با اهداف مختلف به کانادا سفر می‌کنند. اما شما با هر هدفی که به این کشور سفر کنید، بایستی اقدامات مشترک زیر را انجام دهید:

ثبت نام آنلاین 

تمامی اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادا مانند ارسال مدارک، گرفتن وقت سفارت کانادا جهت انگشت نگاری، پرداخت وجه و ...  به صورت آنلاین و از طریق سایت رسمی سفارت کانادا انجام می‌شود. برای این کار در ابتدا می‌بایست مدارک مورد نیاز را تهیه کرده، سپس مدارک با دقت و به صورت کامل در سایت بارگذاری شود. پس از بارگذاری پرداخت وجه نیز به صورت آنلاین انجام شده و وقت انگشت‌نگاری از یکی از کشورهای نزدیک به ایران مانند ترکیه، امارات، ارمنستان و ... گرفته می‌شود. ثبت نام آنلاین ویزای کانادا کمی پیچیده است و به دقت، مهارت و تجربه احتیاج دارد. کارشناسان ویزای کانادا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن دانش کافی در این زمینه مراحل ثبت‌نام آنلاین را از ابتدا تا انتها با مهارت کافی انجام می‌دهند.

انگشت‌نگاری ویزای کانادا

همانطور که در بالا ذکر شد وقت سفارت کانادا جهت انگشت نگاری، پس از بارگذاری مدارک و پرداخت وجه، به صورت آنلاین گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که ویزای کانادا مصاحبه ندارد و متقاضی بایستی تنها جهت انگشت‌نگاری به دفتر سفارت کانادا مراجعه کند. اما سوال اصلی اینجاست که بهترین کشور جهت انگشت‌نگاری ویزای کانادا کدام است؟ در جواب باید بگوییم که انگشت‌نگاری را در تمام کشورهایی که سفارت کانادا در آن‌ها دفتر دارد می‌توان انجام داد. اما طبق نظر کارشناسان ویزا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک کشورهای نزدیک به ایران مانند ترکیه، امارات و ارمنستان مناسب‌ترین کشورها جهت این کار هستند. در نتیجه شما پس از ثبت نام آنلاین برگه بایومتریک یا انگشت‌نگاری را از کارشناسان ستاره ونک دریافت کرده و به دفتر انگشت‌نگاری در کشور مورد نظرتان مراجعه می‌کنید.

جواب ویزای کانادا

مرحله بعد بازگشت به ایران و منتظر ماندن جهت دریافت جواب ویزای کانادا است. طبق اعلام رسمی سفارت کانادا، نتیجه ویزا به طور معمول 2 الی 18 هفته به طول می‌انجامد. اما این زمان به هیچ‌عنوان قطعی نیست و تجربه نشان داده که در برخی از مواقع اعلام نتیجه زودتر یا حتی دیرتر از زمان اعلام شده نیز به طول انجامیده است. بنابراین دقت کنید با توجه به طولانی بودن پروسه دریافت ویزای کانادا بهتر است 5 الی 6 ماه قبل از سفر، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و اقدامات لازم را جهت دریافت ویزای کانادا انجام  دهید.

چه اقداماتی روند جواب ویزای کانادا را تسریع می‌بخشد؟

تنها تصمیم‌گیرنده در خصوص صدور ویزای کانادا، سفارت این کشور است اما انجام برخی از اقدامات تاثیر مثبت جهت تسریع روند پاسخ دهی صدور ویزا خواهد داشت. این اقدامات شامل موارد زیر می‌شود:

ارائه دعوت‌نامه از مدارکی است که احتمال دریافت ویزا را بالاتر و مدت زمان صدور آن را کمتر کنداما چگونه دعوت‌نامه تهیه کنیم؟

 افرادی که در کشور کانادا قوم‌وخویش یا دوست دارند،  می‌توانند از آنها درخواست کنند که برایشان دعوت‌نامه بفرستند، یا اگر قصد شرکت در سمینار یا نمایشگاه را دارید می‌توانید از شرکت بخواهید برایتان دعوت‌نامه تهیه کند. در غیر اینصورت اگر سفر شما توریستی است و خودتان امکان تهیه دعوت‌نامه ندارید، می‌توانید به جای ویزای عادی برای دریافت ویزای کانادا از طریق ویزای تضمینی کانادا اقدام کنید. مشاوران ویزای کانادا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک در این زمینه شما را راهنمایی کرده و از طریق شرکت‌های معتبر در کانادا اقدام به دریافت دعوت‌نامه خواهند کرد.

یکی از موارد مهم و مؤثر دیگر در دریافت ویزای کانادا، داشتن برنامه سفر است. یک برنامه سفر مطابق با هدف سفر و مدارک شما می‌تواند احتمال دریافت ویزای کانادا را بالاتر ببرد. کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک می‌توانند برنامه سفر مناسب را برایتان تهیه کنند.

جهت دریافت ویزای کانادا و رزرو تور کانادا با شماره 88880000-021 تماس گرفته یا به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 53 مراجعه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275328