اگر فردوسی‌پور بود کدام پرونده‌ها را پیگیری می‌کرد؟

دنیای ورزش تورنتو نوشت:حدود ۱۶ هفته از عدم پخش برنامه ۹۰ می‌گذرد و روزنامه فرهیختگان به جدیدترین نظرسنجی جدیدی اشاره کرده‌است که در آن ۵۰ درصد مردم به عدم اجراهایش بی تفاوت بوده‌اند.

عادل فردوسی‌پور یک دوشنبه دیگر هم روی آنتن نبود و در تعطیلی برنامه جایگزینش یعنی فوتبال برتر، گروه سازنده این برنامه پادکست منتشر کرده اند. در پادکست لیگ برتری عوامل این برنامه اما مثل علاقه وافر میثاقی در حالت کلی، بیشتر به نقل و انتقالات و شوخی با تیم‌ها پرداخته شده است.
درحالی که در یکی دو ماه اخیر فوتبال ایران پر بوده از ماجراهای چالشی عجیب و غریب. ماجراهایی که هر کدام‌شان بارها باید در ۹۰ به چالش کشده می شدند.
مسائلی چون پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان.
پشت پرده پول‌های گم شده و ماجراهای مدیران پرسپولیس با برانکو.پرونده شفر، مجیدی، استقلال. ماجراهای انتصابات در استقلال. قصه خریدهای استقلال و پرسپولیس بدون داشتن مربی.
ماجرای فینال جام حذفی. قصه اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان.
چی شد که پروپئیچ ۴۰۰ هزار دلار پول زور از استقلال گرفت؟ چرا به آبی‌ها و قرمزها دلار نیمایی تعلق بگیرد؟
و ده ها سوژه دیگر که در پویشی ، هواداران فردوسی‌پور در اینستاگرام و توئیتر آن را طرح کرده اند و به این موارد، سوژه‌هایی که فکر می کردند اگر عادل بود به آنها می پرداخت را می نویسند.
البته همچنان منتقدان عادل هم سراغ گزینه‌هایی رفته اند که در نظرسنجی‌شان بگویند ۵۰ درصد پاسخ دهندگان که تعداد و جامعه هدف پرسش شدگانش مشخص نیست، نظرشان بر این بوده که حذف فردوسی‌پور مهم نیست.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    2 0
    و یا شاید هم « حق پخشی» که هیچ وقت پیگیری و برنامه سازی نکرد درباره اش و یا حق ورود بانوان به استادیوم...
  • GB ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    3 1
    اتفاقا يكى از بهترين كارهاى صدا و سيما تعطيل كردن فردوسى پور بازى است. در هيچ شبكه تلويزيونى استاندارد در جهان مسائلى كه شما مطرح كرده ايد را مورد بحث قرار نمى دهند. جاى اين ها مراجع قضايى است نه تلويزيون كه تا ساعت سه صبح وسط هفته از اين جنجال ها پول در بياورند و شهرت كاذب و پفكى بخرند.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    2 2
    برید شکرتون رو بخورید 20 سال بود چیکار کرد؟
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    2 0
    خوب برادر من اصلا فردوسی پور رو کنار زدند که این مسایل مطرح نشه اینا یعنی سیاه نمایی باید همه بگن همه چیز آرومه هیچ مشکلی هم تو فوتبال نداریم این وسطا خیلیا هم پولهای کلانی میخورند که معلوم نشه بهتره