۰ نفر
۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲
راز لیوان سفید پوتین افشا شد

فرارو نوشت: لیوان سفید رنگ و حافظ حرارت رئیس جمهور روسیه با فنجان‌های کلاسیک دیگر رهبران شرکت کننده در اجلاس G20 فرق می‌کرد.

چای‌خوری رئیس جمهور روسیه با لیوان سفیدرنگ با علامت ارتش روسیه در روز اول اجلاس G20 در ژاپن کنجکاویی بسیاری را برانگیخت.این لیوان باعث مطرح شدن پرسش های برای فعالان در شبکه های اجتماعی شد تا جایی که سخنگوی کاخ کرملین را مجبور به پاسخگویی در این زمینه کرد.

برخی از فعالان شبکه های اجتماعی این سؤال را مطرح کردند که آیا ولادیمیر پوتین از ترس خطر مسمومیت فنجان مخصوص خود را به همراه برده یا این لیوان راز دیگری دارد. طرح ده‌ها پرسش باعث شد تا دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین ناچار شود به این همه پرسش پاسخ دهد.

سخنگوی دولت روسیه گفت: رئیس جمهوری روسیه چای را دوست دارد و برای گرم نگه داشتن چای خود از این لیوان سفید که حافظ حرارت است استفاده می کند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    21 11
    دروغ محض. قطعا این کار دلایل امنیتی داره. پوتین در سفرش به ایران هم بالاترین ملاحظات امنیتی رو لحاظ کرد. به طوری که تیم امنیتی اون حتی ادرار و مدفوع پوتین رو به روسیه برگردوندن.
    • شمس تبریزی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
      2 18
      حتی مدفوع پوتین را هم به روسیه برگرداندند؟ چرا؟ البته من شنیدم وقتی ناصرالدین شاه رفته بوده فرانسه به دلیل اینکه استفاده از توالت فرنگی را بلد نبوده، مدفوعش را در جوراب میکرده و میداده از کاخ خارج کنن. شاید این کار پوتین هم به خاطر این بوده که او استفاده از توالت ایرانی را بلد نبوده. اما اینکه بگیم دلایل امنیتی داشته عجیب به نظر میاد
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
      2 0
      جناب شمس تبریزی اولا این مسئله هیچ ربطی به ناصرالدین شاه ندارد دوم اینکه الان تقریبا تمامی هتلها و اماکن دولتی و غیر دولتی و اکثر آپارتمانهای و خانه های که در دهه اخیر ساخته شده اند و حتی قدیمی ترها مهجز به دو سرویس ایرانی و فرنگی هستند و دلیلش هم استفاده افراد بیمار یا انسانهای پیر و ناتوان از سرویس فرنگی میباشد و سوم کجای دنیا مرسوم است وقتی یک هئیت نظامی یا سیاسی یا اقتصادی از طرف دولتی دعوت میشود رئیس هئیت ماشینی که در کشور خود استفاده میکند را با خود به همراه میبرد که پوتین در سفر به ایران اینکار را انجام داد؟
    • US ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
      5 7
      دلیلش اینه که با آزمایش مدفوع موفق شوند ترور بیولوژیکی کنند. یعنی بفهمند چه چیزایی بهش کارگر هست
    • آیس IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
      2 0
      اگه پوتین میدونست مدفوعش چقدر مورد بحث بعضی از کاربران ایرانی میشه حتما...
  • آرش IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    10 11
    چای !! والا دست ترامپ یک چیز دیگه است
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
      7 11
      پوتین دیگر آن آدم سابق نیست و مشروب را کنار گذاشته شطرنج را هم به شرط احتیاط واجب بازی می کند و از زنان هم دوری می کند کلا عوض شده
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
      12 5
      مهم اینه که از زنان دوری کرد. هرچی فتنه است از این زنان میاد
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    13 1
    دلیل آن چیز دیگریست پوتین نمی خواهد متوجه بشوند احیانا بیماری خاصی دارد یا نه اگر بزاق دهانش روی لیوان می ماند بعد با آزمایش میشد این را فهمید برای همین لیوانش اختصاصی است قبلا هم در مسافرت به یکی از کشورهای خوشبخت دستشویی خود را آورد آن هم برای اینکه نتوانند روی مدفوع یا ادرارش آزمایش کنند
    • شمس تبریزی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
      3 9
      ببین آقا من کاری ندارم توی مطبوعات چی نوشتن. شما دومین نفری هستی که در اینجا همچین حرفی را میگی.من یه استدلال میکنم و شما اگه فکر میکنی غلطه پاسخ بده. پوتین وقتی میره بیت الخلا موقع بیرون آمدن سیفون را میکشه. درست؟ پس از کشیدن سیفون هم فضولات پرزیدنت پوتین مستقیم میره توی چاه فاضلاب. به نظرت منطقیه که برن توی چاه فاضلاب دنبال فضولات ایشان بگردن و بیارن بیرون و ببرن آزمایشگاه تا ببینند آیا ایشان بیماری خاصی داره یا نه؟ تازه توی چاه فاضلاب از کجا تشخیص بدن که تو اون همه فضولات این مال پوتینه که نمونه برداری کنن؟ اصلا فرض کن از هر فضولاتی یه نمونه ای بردارن. اینکه اطمینان پیدا کنی فلان نمونه مال پوتینه نیازمند آزمایش دی ان ای از اوست. واقعا شما فکر میکنی بیماری داشتن پوتین چقدر مهمه که چنین پروسه رنج آوری را برای استخراج نمونه فضولات ایشان بخواهند انجام دهند؟
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    7 0
    بابا پوتي جان شيرين است
  • علی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    4 0
    یارو وسواسیه . دوس داره تو لیوان و بشقاب خودش غذا بخوره
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    0 0
    از تحلیل عرق تن توی حموم متعلق به یک مقام ارشد شوروی فهمیده بودند که الکلیسم حاد داره و نزدیک مرگه از اون به بعد دیگه جمع کردند بقایاشون رو