۰ نفر
۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
فعالیت ۸۰ سازمان مردم نهاد در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در سال جدید اعتبار شش سازمان مردم نهاد جدید اعطاء شده است، بیان کرد: در حال حاضر ۸۰ سازمان مردم نهاد در استان اردبیل در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، بهرام آقاخانی در مراسم اعطاء اعتبارنامه سازمان‌های مردم نهاد جدید در اردبیل افزود: به سمن ها هیچگونه فعالیت سیاسی و انتخاباتی داده نمی شود و در این راستا کاملاً جدی هستیم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم سمن ها شفافیت مالی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند، یادآور شد: باید از ظرفیت و توانمندی های جوانان در عرصه های مختلف بهره مند شویم.

تشکل‌های مردم نهاد اجازه فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی ندارند

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید کرد که سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد اجازه هیچگونه فعالیت سیاسی و انتخاباتی را ندارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: اعتقاد داریم اگر کار و امور جوانان را در عرصه های مختلف به جوانان بسپاریم کارها بهتر پیش می رود و بهتر نتیجه خواهد داد.

وی با بیان اینکه در سال جدید اعتبار شش سازمان مردم نهاد جدید اعطاء شده است، اضافه کرد: در حال حاضر ۸۰ سازمان مردم نهاد در استان اردبیل در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

آقاخانی با اشاره به اعطاء اعتبارنامه سه سازمان مردم نهاد جدید متذکر شد: این سمن ها در حوزه اجتماعی – آسیب های اجتماعی، آسیب های رفتاری، حوزه اجتماعی – محیط زیست، حفاظت و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی، حوزه اجتماعی – سلامت اجتماعی و روانی، ازدواج سالم و تحکیم بنیان نهاد خانواده فعالیت خواهند کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =