۰ نفر
۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
تاریخ ال‌کلاسیکوها مشخص شد

از ساعت 15.30 در کمپ لاس روساس مادرید، قرعه کشی لالیگا فصل 20-2019 به انجام رسید و تاریخ ال کلاسیکوها نیز مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرانجام انتظارها به پایان رسید و تکلیف لالیگای فصل 20-2019 نیز مشخص شد. رقابت هایی که از 26 مرداد ماه آغاز می شود و تا 24 می سال 2020 ادامه خواهد داشت.

فصل آتی، هفته های ششم، یازدهم، شانزدهم و سی و سوم،  وسط هفته برگزار می شود و پس از 5 سال تقویم بازی ها به دلیل جام جهانی باشگاه ها دستخوش تغییر نمی شود. در 5 سال گذشته به دلیل 4 قهرمانی رئال و یک قهرمانی بارسا در لیگ قهرمانان، همواره در ماه دسامبر یک بازی این دو تیم به تعویق می افتاد اما امسال لالیگا بدون چنین مشکلی خواهد بود.

همچنین رئال مادرید، سوسیداد، ایبار و وایادولید به دلیل تعمیرات ورزشگاه های اختصاصی شان درخواست کرده اند که سه هفته اول در زمین حریفان به میدان بروند. نکته قابل توجه اینکه امسال برای اولین بار شاهد حضور یک کمک داور زن در لالیگا خواهیم بود.

در هفته اول هر دو تیم رئال و بارسا میهمان هستند. رئال در بالائیدوس به مصاف سلتا می رود و بارسا نیز در سن مامس میهمان اتلتیک بیلبائو است. اتلتیکو نیز میزبان ختافه خواهد بود.

اولین ال کلاسیکوی فصل در هفته دهم، روز 27 اکتبر (یکشنبه 5 آبان) در نوکمپ بین بارسا و رئال برگزار می شود و بازی برگشت در هفته 26، اول مارس( یازده اسفند) در برنابئو خواهد بود.

در هفته آخر لالیگا، بارسا میهمان آلاوس است، رئال در زمین لگانس به میدان خواهد رفت و اتلتیکو هم میزبان رئال سوسیداد است.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =