وزیر خارجه آمریکا: می‌خواهم به تهران بیایم و با مردم ایران صحبت کنم!

العالم نوشت:مایک پامپئو عصر یکشنبه در یادداشت توئیتری خود با انتشار قطعه ای از مصاحبه خود با شبکه خبری بلومبرگ که خواستار سفر به تهران شده بود، نوشت: اخیرا پیشنهاد دادم به تهران سفر و به طور مستقیم با مردم ایران صحبت کنم.

وزیر خارجه آمریکا گفت ایران از چه می ترسد که درخواست مرا رد می کند؟!

وزیر امور خارجه آمریکا که به طور مشخص از دیپلماسی ایرانی به ستوه آمده است، اظهار کرد: ما از آمدن ظریف به آمریکا "که از آزادی بیان لذت می برد"! نمی ترسیم.

این اظهارات پامپئو در حالی است که او از درخواست مصاحبه رسانه های آمریکایی با ظریف انتقاد داشت و آن را تصمیم بد نامید. همچنین او ظریف را به حضور در سه نقطه محدود کرد تا شاید اینگونه زبان گویای او را خاموش کند اما علاقه رسانه ها به شنیدن حقیقت و صدای منطق جمهوری اسلامی ایران نتوانست این رویکرد منفعلانه و از موضع ضعف آمریکا و شخص پمپئو را موثر سازد.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه این یادداشت توئیتری خود با لحنی گستاخانه نوشت: آیا واقعیت های "رژیم" بد است که نمی توانند به من اجازه دهند تا کار مشابهی را در تهران انجام دهم؟ چه می شود اگر مردم حقیقت را بدون فیلتر و بی واسطه بشنوند؟!

پامپئو این اظهارات را بدون اشاره به تروریسم اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران مطرح کرد که مردم عادی را برای دستیابی به اهداف سیاسی خود، هدف قرار داده اند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مدت اقامت اخیر خود در نیویورک تصریح کرد: دونالد ترامپ به جنگ اقتصادی با ایران اذعان کرده است. در جنگ اقتصادی، مردم عادی هدف ابتدایی آن هستند.

وی این اقدام را مصداق بارز تروریسم دانست و گفت: ایران با تروریست ها مذاکره نمی کند.

1717

کد خبر 1276514

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 83
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • BlueForever IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    درود مردم مشکلی درصورت حفظ احترام متقابل با حضور شما در ایران ندارند و استقبال هم می کنند . اصولا گفتگو بهتر از گردنکشی بیهوده می باشد.
    • شمس تبریزی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      یه سوال از شما میپرسم. نوشته اید مردم در صورت حفظ احترام متقابل از حضور ایشان در ایران استقبال میکنند. ظریف صدمه ای به مردم آمریکا نزده که راحت میره اونجا و مردم بهش کاری ندارن. تحریمهای اینها هم به شما صدمه ای نزده؟ بعید میدانم همه مردم از او استقبال کنند. بنده هم که پیشنهاد حضورش در تهران را دادم میخواستم از همون فرودگاه یه راست با بالگرد ببرمش صدا و سیما چون واقعا نمیتوانم امنیت ایشان را در خیابان تضمین کنم و اجازه بدهم با اتومبیل فاصله مهرآباد تا صدا و سیما یا هتل یا هر جای دیگر را طی کند. قبول مسولیتش دشواره
    • BlueForever IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      جناب آقای شمس تبریزی اکثر کامنتهای شما رو می خونم و خوشحالم که نظراتی کاملا مخالف هم داریم ، جسارت نباشه ولی شما سینه چاک و کورکورانه در تمام کامنتهای خود از نظام دفاع می کنید. در ظلم تحریم به مردم دقیقا درست میفرمایید ، اما همفکران شما در این مهم مقصر نبودند ؟؟؟ ایا قبول دارید درست یک هفته پس از برجام برروی موشکهای خود به زبان انگلیسی و عبری نوشتید مرگ بر این و مرگ بر آن ؟؟؟؟؟ تا کی می خواهید با دنیا دشمنی کنید آیا منافع ایران برای شما مهم است و یا فقط ایدولوژی که به آن باور دارید ؟؟؟؟ مطمئنن با تحجر همفکران شما ایشان به سلامت به صدا و سیما نمیرسند ... ای کاش در خصوص دزدیها و اختلاسها و غارتگران ایران و آقازاده ها و برادران قاچاقچی و ... نیز به اندازه آمدن یک وزیر خارجه رگ غیرتتان باد می کرد.
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      اوی شمس قلابی صدمه بیشترو اغلب مدیرانی زدند ک ضررش ۱۰۰برابرازتحریم بدتربود خودرو محصولات گوشتی صنایع غذایی لوازم خانگی ووووووووو
    • محمدطاها ولایت مدار IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      درجوابBlueForeverخوبه انسان پایبندچیزایی باشه که هم این دنیا هم آن دنیا عاقبت به خیر بشه ودنبال هوایی نفسانی خویش نباشه ؟
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      93 52
      9:30بروببین اکثر اختلاس گرها ازچه جناحی هستن ؟
    • سارا IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      اتفاقا من با نظر شمس تبریزی کاملا موافقمو این رو هم میدونم که ترامپ تو انتخابات هم میگفت که من میخوام از برجام خارج بشم و برنامه ام همینه و تارگی ها هم یه رسانه امریکایی گفته از لج اوباما خارج شده از برجام و ربطی به موشک و... نداره ما با دنیا توافقی امضا کردیم و اونها زدن زیرش نمیدونم شما ها چرا باز ایران رو مقصر میدونید بعدش مطمئن باشید هیچ کس تو مملکت با هر افکاری که داره با دزدی و اقا زادگی مخالف هست و ناراحت ولی هیچ ربطی به موضوع پمپئو نداره وباید گفت پمپئو همه حرف هایی که میرنه برای تحریک دوستارانش در داخل ایران و نوعی تاکتیک هست
    • شمس تبریزی IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      دوست همیشه استقلالی من، در رابطه با این موشکها بارها در بخشهای مختلف خبرآنلاین نوشتم. باور بفرمایید زبانم مو درآورد و دیگر حوصله نوشتن در این رابطه را ندارم. در مورد تامین امنیت پمپیو هم باید موردی را عرض کنم. بنده از جانب برادران خودمان اطمینان دارم که اقدامی نخواهند کرد. ترسم از آن است که یکی کنار مسیر عبور پمپیو بالش به دست ایستاده باشه و از پشت بالش پمپیو را مثل ندا آقا سلطان بزنه و بعد هم بندازن گردن ما. از این جهت در صورتی که آقای پمپیو مایل به حضور در تهران باشند، راه حل همان انتقال ایشان توسط بالگرد است. دفاع سینه چاک من از نظام هم بر میگرده به خون دلی که از زمان حسن بن علی ع خوردیم تا بتوانیم حکومت مختصر اسلامی ای درست کنیم. 1300 سال خون به دلمان کردن. نمیتوانیم به خاطر یک مقدار فشار زندگی آمال و آرزوی 1300 ساله ی خود را به خاک فراموشی بسپاریم. خود من بیش از همه شما تحت فشار هستم. بینی و بین الله دارم عین حقیقت را بهتون میگم هر چند که میدانم باور نخواهید کرد
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      BlueForever دقیقا کدوم بند برجام مربوط به تغییر سیاست های ایران و ممنوعیت آزمایش های موشکی بوده؟! جالبه که این فرضیه "موشک کار خراب کن"روحانی فقط برای خودش و امثال شما اعتبار داره!
    • NL ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      آقای شمس امثال شما نه درد اسلام دارن و نه درد مردم امثال شما درد حکومت و قدرت دارن، شما از آگاهی مردم میترسید ولی اینرو بدونید مردم برخلاف گذشته آگاه تر شدن اگر حرفی نمیزنن دلیل بر ندانستن واقعیتها نیست
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      شمس اینقدر تابلو به خودت مثبت نده
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      16 15
      آقای بلو واتر !!! زندگی در سایه اسلام و تشیع ناب ارزش این را دارد که اندکی به خود سختی دهید هرچند اگر اندکی تفکرات خود را مدیریت کنید می توانید از طریق عقیده تان در همین شرایط نیز به هر چه میخواهید دست یابید چنان که من خود چنین کردم دو ریالیت افتاد یا حرفمو بازترش کنم
    • شمس تبریزی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      یک نفر از هلند برای بنده نوشته که درد اسلام ندارم و مردم آگاه تر شده اند. جنابعالی لازم نکرده از هلند برای بنده و مردم ایران تعیین تکلیف بفرمایید. شما ابتدا پاسخگوی دولت ملکه ماکسیمای تبهکار باشید که به محمدرضا کلاهی جنایتکار پناهنگی داد و به درخواست استرداد این خبیث وقعی ننهاد و به این ترتیب نشان داد مانند سایر هم پیالگان غربی خود حامی تروریسم و تروریست هاست.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      3 0
      با سلام خدمت دوستان ، من هم مثل عضوی از جامعه و به عنوان یک ایرانی فقط و فقط به منافع ایران فکر میکنم ، نه چشم بسته ، ولی اگه یه کم انصاف داشته باشیم و یه کم حافظه تاریخی متوجه میشیم که ما همیشه مستعمره بودیم ، الان هم قرار بود نه شرقی نه غربی باشه ، چه طوره با یک کشور مرموز مثل روسیه اوکی هستیم ولی با ابر قدرت دنیا شاخ به شاخ میشیم ، بشینید فکر کنید ببینید سرمایه های فکری ما چه جوری داره نابود میشه ، فقر جامعه رو در بر گرفته ، چرا ما باید به اینجا برسیم ، چرا مالزی و بقیه کشورها رو نمیبینیم که با حفظ اقتدار سعی در ایجاد رفاه برا مردمشون دارن و پیشرفت کشورشون و نفراتش براش مهمه ، ما بحرانهای خارجی که درست کردیم به بحرانهای داخلی تبدیل شدن ، این چه وضعه زندگی تو ایرانه ، حقوق سه چچهارمیلیونی هزینه های 10 میلیونی در ماه ، اشک مرد ها در اومده ، من دیروز یه مرد رو دیدم داشت گریه میکرد . خوب یا بد لطفا به جای جناحی ملی فکر کنید و به جای تعصب عاقبت کار رو ببینید و خودتونو مسوول بدونید . تو هررده و شغل
  • محمدی GB ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    ایران شیطان را پس می زند،چشم ایران به حضرت ولی عصر است که جهانی سازد از عطر گل یاس نه شیطان که بر ارابه ی اسارت ملتها می تازد
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      10 31
      ها
    • US ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      18 0
      قاطبه مردم ما در تعیین سرنوشت خود و تصمیم گیری های سیاسی کشور کاره ای نیستند که بخواهید با مردم ایران صحبت کنید بهتر است با مسئولان کشور گفتگو کنید و راه حلی برای برون رفت از قطع 40 ساله روابط پیدا کنید که نه سیخ بسوزد و نه کباب !
    • میثم IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      3 0
      توام خوب میشی
    • رهگذر IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      2 1
      دوست عزیز آوردن اسم حضرت ولی عصر باعث شده مثبت ها زیاد باشه ها والا قسمت دوم نظرتون دست ما رو برای دادن مثبت بست
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      2 1
      عجب!!!
  • GB ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    خیلی هم حالیه، بیاد ببینم به مردم چی میخواد بگه . البته حضرات فکر نکنم جرات همچین کاری رو داشته باشند
    • م IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      اگه مردم رو تحریم نکرده بود و هر رو نمیگفت شما تروریست هستید منم موافق بودم ولی از اینکه میبینم هنوز چشم امید بعضی ها به این اقا هست واقعا ناراحت میشم مطمئن باشید هیچ خارجی دلش برا مردم ایران نمیسوزه فقط برای منافعشون هستن
  • عرشیا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    دقیقا حرف درست و بجایی زده است ،هرساله وزیر امور خارجه مان در امریکا مصاحبه و سخنرانی در هر موردی که دلش بخواهد دارد ،چگونه است که بعد از 40سال جرئت یک مصاحبه ازاد با شخصیتهای حقوقی دولت امریکا را نداریم ؟....
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      کجا حرف درست و بجایی زده .. میخواد بیاد با مردم صحبت کنه تا ببینه اثرات این فشارهای حداکثری چگونه بوده ... کجاها خطا کردند اصلاح کنند و زودتر به اهدافشون برسند .. اون برای تکمیل پروزه فشار حداکثری میخواد بیاد تهران ... میخواد بدونه گیر کارشون کجاست که هنوز بعد از این همه تحریم و بگیر و ببند نتیجه نگرفتند ... چقدر ساده ای ...
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      ما جرات داریم ، امریکایی ها جرات ندارن . بدبخت وطن فروش
    • عرشیا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      بینام 9و 3دقیقه که حتی جرئت معرفی خودت رو نداری تا کی میخواهید مثل این چهل سال هر کسی رو که مانند دلواپسان کذاب و پایداری چیهای فوق افراطی فکر نمیکند با چماق وطن فروشی برانید ؟ خسته نشدید ؟ اگه میهن دوستی مساوی باشد با حماقت و سفاهت و دگماتیسم این وطن دوستی مبارک پایداری چیها ،ما نیستیم...
    • م IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      30 77
      جناب اقای عرشیا مگه ما با تحریم هامون به امریکایی ها صدمه زدیم که حالا نباید ظریف رو به امریکا راه بدن تازه اونجا سازمان ملل هم هست م امریکا قطعا تعهداتی داره بعدش پمپئو و ترامپپ مارو تروریست میدونن و تمام دارو ها و... رو رو ما بستن حالا میگن مردم ایران برای ما عزیز هستن ایشون تمام حرفهاش هم هر روز تو رسانه های خودشون و فارسی زبان هم میزنه دوست عزیز احترام احترام میاره وگرنه هیچ کس با جنگ اختلاس فساد و... موافق نیست
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      عرشیا... نمونه بارزی از تناقض! با این نظرت نشون دادی که سلطان برچسب زنی خودتی بقیه اداتو درمیارن :)
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      عرشیا جان خسته نشدین از این همه توهین و برچسب زدن؟ هرکی طرفدار عزت ایران و ایرانیه میشه افراطی؟
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      عرشیا جان بابا اینجا چیکار میکنی مگه نگفتم برو نون بخر زود بیا؟؟
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      7 5
      عرشیا ابر نابغه قرون و اعصار کند ذهن طوطی جان اونجا مقر سازمان ملله هیچ ربطی به امریکا نداره سازمان ملل مشق شب بنویس سازمان ملل اصلا ویزاشم با بقیه فرق داره سازمان ملل مقرش رو بیاره بورکینافاسو میریم اونجا.امریکا قبول کرده مقر اونجا باشه اینام پیامداشه مگه اشتون تو سفارت با مادر ستار بهشتی حرف نزد؟
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    ایران سیاست شورویو اتخاذ کرده که یک سری به منافعشون برسند دیوارهای بسته
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      60 4
      امیدوارم با همین فرمون ادامه بده
  • شمس تبریزی IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    وزیر خارجه آمریکا گفت «چه می شود اگر مردم حقیقت را بدون فیلتر و بی واسطه بشنوند؟». مردم تمام حرفهای جنابعالی را از طریق شبکه های ماهواره ای بدون فیلتر و واسطه میشنود مایک. خا وکیلی یه مقایسه ای کن بین شبکه های فارسی زبان ماهواره ای حامی خودتان و شبکه های ماهواره ای حامی جمهوری اسلامی تا متوجه شوی بیش از ما ابزار در اختیار داری. با همه اینها یادت باشه ظریف در شبکه های شما بی واسطه با مردم آمریکا صحبت نکرده بلکه همیشه یک مجری و مصاحبه کننده مقابلش نشسته تا بحث را به آن سمتی که میخواد هدایت کنه. اگر مایل هستی ما هم میتوانیم به همین ترتیب عمل کنیم اما اینکه تریبون یک طرفه در اختیار تو بذاریم امکان نداره چون ظریف هم در شبکه های شما چنین تریبونی نداشته
    • اسماعیل IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      22 93
      شمس چقدر "ما" و "ما" میگی، شما کی هستید؟ چند نفرید؟ کی این قدرتو به شما داده که واسه کل ملت تصمیم بگیری؟ با یه رفراندوم میشه کاملا متوجه شد که "مای" شما بیشتر یا "مای" ما، مساله اتفاقا اینجاست که "مای" شما حق هرگونه اعتراض و هوچی گری داره ولی همین حقو برای "مای" ما جرم میدونه، وای به روزی که "مای" ما صبرش لبریز بشه از دست "مای" شما، و اونروز خیلی دور نیست
    • فوفو IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      8 1
      جناب اقای اسماعیل مشکل اینجاست که شماها هم از ما زیاد استفاده میکنید همه هم که نظر تو رو ندارن
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      1 2
      اقا اسماعیل پس چرا تو بخش های مختلف خبرانلاین کسایی که میگن ما رای نمیدیم رو شما گیر نمیدین مگه ما فقط شما هستید؟
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      2 1
      این شمس بد... اونقدر شر...و ص.... نداره که سیستم معیوب خبرانلاین رو دستکاری نیست نکنه و مثبت و منفی ها رو به نفع خودش اونم اینقدر ضایع جابجا نکنه بعد ادعای حق و حقیقت و حکومت امام عصر رو هم داره
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
      0 0
      خطاب به شمس تبریزی حق با شماست مذاکره و رفت و آمد در شرایط برابر و همراه با احترام خوبه نه با زور گویی و تهدید و تحریم
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    80 93
    همچنین او ظریف را به حضور در سه نقطه محدود کرد تا شاید اینگونه زبان گویای او را خاموش کند اما علاقه رسانه ها به شنیدن حقیقت و صدای منطق جمهوری اسلامی ایران نتوانست این رویکرد منفعلانه و از موضع ضعف آمریکا و شخص پمپئو را موثر سازد.!!!!!!!!!!!!! شما یک نقطه بدید به یک خبر نگار ازاد این یارو پمپ و بیخیال اصلا
  • سيد حسام يگانه IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    79 7
    نظر ما به چه درد ميخوره؟
  • اکبر IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    اولا معنی آزادی رو از محدودیت ها و تحریم های آمریکا فهمیدیم یعنی چی ثانیا اینکه مقر سازمان ملل اگر توی آمریکا هستش دلیلی بر آزادی بیان نیست. رفتار تحقیر آمیز آمریکا در برابر تمام کشورها وجود داره و درخواست های خودخواهانه و ظالمانه این کشور به هیچ وجه قابل قبول نیست. کمک های این کشور به صدام ،عربستان و.... در دوران جنگ و حال حاضر که به ضرر ملت ما بوده فراموش شدنی نیست. به این زورگوها اگه باج بدی و از نظر مالی تامینشون کنی میشی جز کشورهای پیشرفته و بشر دوست مثل عربستان.
  • فرید IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    90 21
    خدایی حرفش حق ..من با تمام اختلافی که با این آدم دارم ولی حرفش حق
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    86 6
    اگر مردم حقیقت را بدون فیلتر و بی واسطه بشنوند جوابشو میدونم ولی بگم سانسور کمترین قسمتشه !!!!
  • عرشیا IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    مدیر محترم خبرانلاین ،اگر واقعا نمیتوانید از کامنتهایی که بعد از هزاران فیلتر تایید میکنید مراقبت کنید و تعدادی عقده ای دلواپس کذاب با حمله مسخره سایبری در طرفه العینی هزاران منفی به کامنت خلق الله میدهند ،خواهشا کلا تعطیلش کنید ،سپاس....
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      خخخخ دست خودت نیست عقده‌ای شدی! راستی از راهپیمایی دو میلیونیتون توی کوچه سه متری چ خبر؟؟؟
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      1 5
      توهم داری توهم.
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      جناب اقای عرشیا ادعای ازادی دارن ولی حاضر نیستن نظر بقیه رو بشنون متاسفم برات
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      59 10
      اقای محترم نمیتوان گفت همه ی جامعه نظر شما ها رو دارند چرا اینقدر از حرف های دیگران عصبی میشید؟ تازه این سایت اکثرا موافق نظر شما هستن
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      44 44
      همون طور که مثبتا یهویی میاد منفیها هم یهویی زیاد میشه
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      165 3
      عرشیا جون قهر نکن پسرم بده زشته خخخخ
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      104 7
      با وجود آدم هایی چون تو باید دلواپس بود ، دلواپس این انقلاب که به دست نامحرمان نیفتد
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    14 78
    برو بابا پدر مردم رو با تحریم هاتون در اوردید حالا با کمال پررویی این حرف ها رو میزنید مگه این همه شبکه فارسی زبان ضد نظام خارج نیست خوب از اونجا مصاحبه کنید مگه در عصر دایناسور ها زندگی میکنیم ظریف هم که میره نیویورک چون سازمان ملل اونجاست ..حالا میخواد با این حرف ها چی رو ثابت کنه خدا داند
  • NL ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    10 93
    آمریکا بهتره قبل از سفر وزیر خارجه خود به ایران !!؛مجددا به بر جام برگرده ، تحریم های خود خواسته رو لغو کنه ، خسارات وارده به مردم رو در اثر سیاست های خود از کودتای ۲۸ امرداد تا منتهی به خروج از برجام وتحریم هارو جبران کنه ، سپس درخواست ویزا کنه وموضوع وهدف از سفرش رو به ایران مشخص کنه تا پس از بررسی ببینیم چه می شود.
    • عرشیا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      65 6
      امر دیگه ای؟ اونوقت اشغال غیر قانونی سفارت ،قتل عام تفنگداران در بیروت و... را چه کسی باید جواب بدهد؟
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      2 2
      جناب عرشیا ، این درست که گروگان گیری دیپلمات های آمریکایی کاری غیر منطقی بوده است اما شما این را با ساقط کردن دولت قانونی وقت یک کشور ( کودتای 28 مرداد ) یکسان می دانید ؟ در مورد کشتار تفنگداران دریایی آمریکا در بیروت هم لازم نیست وکیل مدافع جنایتکاران آمریکایی باشید. آنها هزاران کیلومتر دور از خاک خود و در حال ماموریت نظامی کمک به اشغال لبنان بدست اسراییل و توسط افرادی لبنانی کشته شدند. کمی ، به اندازه یک ذره میهن دوست باشید و بیاد بیاورید همین تفنگداران و نظامیان نابکار آمریکایی چطور 390 هموطنتان را در حمله به یک هواپیمای غیر نظامی کشتند .
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    از همون جا صحبت کن ما می شنویم. از چیزی هم نمی ترسیم اما از پاگذاشتن امثال تو بر خاک کشورمان بدمان میاد.
    • ایرانی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      2 0
      این کشورمان رو خوب اومدی. چون گویا در تخیلات شما این کشور فقط برای شماهاست و ما اکثریت مردم با تابعیت ایرانی سهمی نداریم که از جانب همه حرف میزنی. اگر طبق مواردی که در قانون اساسی پیش بینی شده رفراندم بزارن بدون دستکاری نتایج خواهید دید که ملت ایران دنبال صلح است و نه برای تامین منافع قشر اندکی از جامعه بزرگ ایرانی به دنبال جنگ.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    قبلن کامنت ها رو بیشتر از متن دوست داشتم و مطالعه میکردم ولی مدتیه که مثبت و منفی ها به شکل معنا داری تغییر داده میشه و قابل مقایسه با قبل نیست سایت شما تنها سایت نسبتا خوب داخلی بود که متاسفانه شما هم از اخلاق حرفه ای فاصله گرفتید
    • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      3 0
      من هم بارها اینو تذکر دادم ولی هنوز ادامه داره
  • US ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    73 9
    قدمت رو‌چشم عشقم
  • US ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    3 21
    بیو نه!
  • US ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    91 4
    اینایی که میگن ظریف امریکا میره چون سازمان ملل اونجاست اگه نبود هیچ وقت نمی رفت! خب دوستان تعدادی از مجامع اسلامی و غیر اسلامی بین المللی هم تو ایران برگزار میشه، اما رسانه اجازه پخش آزاد صحبت هاشون رو میده یا نه!! یادتونه که خیلی وقت پیش مرسی تو سخنرانیش تو تهران با درود بر خلیفه ها آغاز کرد و مترجم ترجمه نکرد و پخش سانسورش کرد! وقتی که توییتر برای مردم فیلتره، خودشون جایی غیر از توییتر صحبت هاشون رو نمی زنن، چطور رومون میشه که بگیم که واقعا ظریف رفته سازمان ملل و ...وجدان هم چیز خوبیه
    • شمس تبریزی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      15 14
      ای آمریکایی، تو از کی عاشق سینه چاک خلفا شدی که ما خبرنداشتیم؟ ضمنا مردم ایران مثل توی آمریکایی نیستن که با جملات ساده ی عربی آشنا نباشند. ما نه بسم الله را ترجمه میکنیم و نه صلوات را. درود بر خلفا را همه به همان زبان عربی متوجه میشوند. در ضمن شما دروغ میگویی. بنده خود این عبارات در مدح خلفا را از تلویزیون ایران شنیدم.
    • شمس تبریزی IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      11 11
      به آمریکا بگو اگه مرده در یکی از ساعتهای پر بیننده فاکس نیوز و سی ان ان تریبون در اختیار ظریف بذاره تا در مورد اسراییل با مردم آمریکا مستقیم حرف میزنه و واقعیات را به آنها بگه. دوست عزیز، تو هم مثل سایرین در آمریکا شستشوی مغزی داده شدی و از واقعیت های آن جامعه بی اطلاعی. تو از سانسور سی ان ان و فاکس و ان بی سی چیزی نمیدانی. البته انکار نمیکنم که این هنر را داشتن که مردم را چنان شستشوی مغزی بدهند که نفهمند چه خبر است. متاسفانه یا خوشبختانه ما هنوز از این هنر بی بهره هستیم.
    • US ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
      0 0
      به لطف آزادی بیان و دسترسی آزاد به اطلاعات در داخل کشور مجبور از استفاده از قندکشن شدیم! وگرنه همین داخل کشور هستم بنده! بعد هم اینکه وقتی کتاب ها، آهنگ‌ها،شبکه‌های اجتماعی، شعرها، سایت‌ها، پستان گرگ، پستان گاو و ... رو داخل کشور سانسور می‌کنند، چطور میشه به نقد کشور پرداخت و شفاف سازی کرد! من نه رسانه‌های خارجی رو دنبال می‌کنم نه رسانه‌های داخلی رو به طور کلی، چیزی که دارم می‌بینم اینه که تو امریکا حداقل این قدر آزادی بیان وجود داره که هر کسی رو نقد کنن! به مخالف فرصت صحبت کردن رو بدن! نمی گم که امریکا کشور بی همتایی هست! ولی اون قدری خوب هست که مقصد اول مهاجرت مردم کل کشورهاست.
    • US ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
      0 0
      شمس تبریزی عزیز لطفا از خواب بیدار بشو! این کشور با این روندی که در پیش داره به فنا خواهد رفت! فقط افزایش سن جمعیت کشور و برای فلج شدن کشور کافیه! منم مثل شما دوست دارم کشورم رو، دوست دارم داخل کشورم کار کنم زندگی کنم و بمیرم اما باید حداقل‌های زندگی مدنی فراهم بشه! همیشه هم گفتم که رسانه‌ها، چه داخلی و چه خارجی، هدفشون جهت‌دهی به افکار عمومی هست و کاملا سیاست زده هستند! و اینکه این شما ظاهرا هستید که شستشوی مغزی دادند و جلوی فکر کردن شمارو گرفتند که به راحتی با یه پرچم امریکا ( به لطف سانسور در کشور عزیزمون) یک داستان برای من ساختید. شما یاد گرفتید که تموم بی کفایتی خودتون رو سر فشار خارجی بندازید! چرا شرکت‌های خصوصی داخل کشور نسبت به شرکت های دولتی موفق تر هستند؟! برای اینکه تخصص گرایی و شایسته سالاری در راس‌شون هست! چرا کشور فلج شده، برای اینکه فساد در لایه‌های زیرین شکل گرفته و اجاره حرکت نمیده و یه عده دارن منفعت می‌برن!
  • US ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    5 53
    پمپئو نمي تونه به تهران بياد چون ما بهش همچين اجازه اي نميديم... به هر حال با توجه به شرايط حساس كنوني خيلي از مطالب شايد درست نباشه از زبان پمپئو براي مردم بازگو بشه و بهتره تنها از كانال صدا و سيما و نيروهاي خودي با مردم صحبت بشه.. اين كه ظريف اونجا ميره هم ميشه گذاشت به حساب زرنگي ما..
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      2 4
      از عجیب مردمانی هستیم که به خودسانسوری بسیار علاقه‌مند هستیم! کمترین بحران کشور، امریکا و مبارزه با استکبار جهانی و ... است! ایران در داخل کشور کلی بحران داره که اروم اروم در حال شکل گیری هست و مثل خیلی از مشکلات امروزه که ریشه در ندانم کار و دست کم گرفتن عقلانیت بوده، در اینده بسیار نزدیک با بحران های زیست محیطی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت و ... دست و پنجه نرم خواهیم کرد. این بحران‌ها چیزی نیستن که بشه به راحتی درمان کرد! همین که جمعیت در حال پیر شدن هست میتونید چه عواقب وحشتناکی میتونه داشته باشه!!! بحران های اصلی کشور اینا هست وگرنه فشار خارجی همیشه بوده!!
    • US ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      0 1
      دوست عزیز اشتباه نکن خبرنگار یا دیپلماتهای ما به نیویورک مقر سازمان ملل سفر می نمایند نه یکی از شهرهای پرجمعیت و بزرگ و پایتخت سابق آمریکا و بین این دو فرق از زمین تا آسمان و بسیار است !
  • واسیلیوس IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    10 0
    ما در زبانومن یک ضرب المثلی داریم به نام یک طرفه یه قاضی نرفتن چه بهتر که یان رو برای پمپئو هم رعایت کنیم بگاریم بیاد حرفشون بزنه در ضمن هنگام دعوا هیچ کس حق مطلق نیست در ضمن از جماعت دلواپسم دغدغه ایران و مردم رو داشتن انتظار بیهوده ای هست همانطور که حسین طائب گفت بین از دست دادن خوزستان و سوریه ما ترجیح می دیم خوزستان رو از دست بدیم
  • AE ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    2 3
    بیا سفره خونه قلیون و چای
  • محمد IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    1 0
    همه برای صلح تلاش کنیم جهان به یاری خداوند متعال به طرف خیر و خوبی پیش میرود خداوندا به ما کمک کن تا خوبی های جهان را بیشتر کنیم
  • mohsen IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    0 7
    سفر ظریف یک نشست بینالملکی بوده ولی سفر پمپئو تبلیغاتی و بیهوده بوده همینطور که همه دیدند خیلی هم احمق است و هنوز تفکر درستی از ایران ندارد پس بهتره نیاید
  • امیر IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    5 1
    اگر قول بدی ایوانکا رو هم با خودت بیاری من نظر مجلس رو جلب میکنم.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    6 0
    حالا دعوا نکنید.کی به حرف موافق و مخالف اینجا اهمیت میده؟ما فقط توی سر و کله هم میزنیم اوناییم که قدرت دستشون هست کار خودشون رو میکنن.
  • آسو AE ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    0 3
    در عوض من میخوام بیام نیویورک ولی چشمم به چشم تو نیفته ،
  • علی پارساپور IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    1 0
    ایشان یک روز قطعا به ایران خواهند آمد باید بدانیم برخی مشکلات باید ریشه ای حل بشوند باید برای رابطه با آمریکا, ادامه فعالیت های اتمی با این همه ظرفیت استفاده از انرژی خورشیدی،رفع حصر،آزادی های سیاسی و اجتماعی، حجاب،اینترنت آزاد همه پرسی تحت نظارت نهاد های مستقل برگزار شود و حکومت بر اساس نتایج رفتار نماید
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    0 2
    به وزیر خارجه آمریکا بگویید: ایران از خیانت ودزدی و غارتگری چند صد ساله شما می ترسد. پس گورتان راگم کنید واز این منطقه غرب آسیا خارج شوید وگرنه شما عمودی می ایید وما شما را شکلات پیچ و افقی بر می گردانیم . حالا انتخاب با شماست.!
  • پرواز بر فراز اشیانه فاخته IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    1 1
    این حرکت اقای پمپئو یه حرکت کاملا سیاسیه. کسی دلش به حال مردم ایران نسوخته و صرفا فقط می خواد افکار عمومی دنیا رو با خودش همراه کنه. از یه غذا و دارو رو تحریم می کنن و از یه طرف حرف از حقوق بشر و ازادی در ایران می زنن. مشخصه که همه رفتاراشون دروغه. از یه طرف می یان حکومت ملی مصدق رو سرنگون می کنن، هوپیمای مسافربری ایران رو می زنن، توی جنگ همه طور حمایتی از عراق می کنن، استفاده از سلاح شیمیایی علیه ایران رو توی جنگ محکوم نمی کنن از یه طرف هم حرف از دوستی و مذاکره می زنن... چه طور می شه که با کسی که یک بار به عهدش توی مذاکره وفا نکرده مذاکره کرد؟ چه طور اسرائیل و هند و پاکستان و خود امریکا چندین هزار بمب اتم دارن و به خاطر انرژی هسته ای ما رو تهدید می کنن؟ امریکا نشون داده که بعد از فروپاشی شوروی توی دنیای تک قطبی نقش امپریالیست رو بازی می کنه و به طریقی دنیا رو مطابق میلش می سازه
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    0 23
    بیا ببین چجور از تو پذیرایی می کنیم
  • US ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    10 0
    چرا می خواهید رنج سفر و هزینه های گزاف آنرا به خودتان و مردم آمریکا تحمیل کنید ؟! همانطور که می دانید الآن عصر ارتباطات و تکنولوژی است . شما می خواهید بطور مستقیم و بدون سانسور با تلویزیون ایران مصاحبه کنید خوب این کار را از طریق دفتر نمایندگی صدا و سیما در سازمان ملل و نیویورک و از طریق خبرنگار آقای کامران نجف زاده انجام دهید .
  • نوید IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    0 8
    باید تشریف بیاورند ولی با یک اجنبی دو تابعیتی که استثنآ مورد تایید کریمی قدوسی و رفیق او جناب شمس تبریزی مصاحبه کند

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین