۲۵۰۰ کارگر تفکیک زباله چهره‌نگاری می‌شوند

تسنیم نوشت: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: بزودی طرح چهره نگاری ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی تفکیک پسماند آغاز خواهد شد.

رضا عبدلی  با اشاره به ضرورت ساماندهی و چهره نگاری از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد: با این اقدام به طور حتم کارگران غیرمجاز شناسایی می‌شوند؛ در حال حاضر ۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر از پرسنلی که درگیر نظافت و پاکسازی سطح شهر هستند عمدتاً ثبت چهره شده‌اند.

وی با اشاره به ثبت الکترونیکی چهره نیروهای خدمات شهری و ساماندهی مشخصات این افراد تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای تفکیک پسماند طی یک الی ۲ ماه آینده ثبت چهره خواهند شد تا جداسازی لازم از زباله گردها صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: این اقدام باعث می‌شود تا کلونی‌های غیرمجاز، کارتن خواب‌ها و اهالی برخی از محلات که اقدام به جمع آوری غیرقانونی زباله می‌کنند از نیروهای خدمات شهری درگیر در مناطق و نواحی تفکیک شوند.

عبدلی با تاکید بر برخورد قانونی با پیمانکاران متخلف تصریح کرد: برخورد با نیروهای انسانی متخلف و غیرمجاز سطح شهر که بخش مهمی از آن‌ها را اتباع بیگانه به خود اختصاص داده‌اند بر عهده سازمان مدیریت پسماند و شهرداری تهران نیست و دستگاه‌های مسئول باید برای عدم ورود این افراد به شهر تهران و فعالیت در سطح شهر تهران به وظایف خود عمل کنند تا مشکلات در این زمینه مرتفع شود.

۲۳۵۲۳۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1277002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =