جذب ۵۷۰ نفر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۵۷۰ نفر دانشجو معلم چهار ساله جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی ۹۸/۹۹ از طریق کنکور سراسری جذب و پذیرفته خواهند شد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا زینی وند مقدم با اعلام خبر فوق  گفت: ۳۵۷ مرد و ۲۱۳ زن در قالب ۲۵ رشته تحصیلی با بیشترین فراوانی آموزش ابتدایی (۳۴۲ نفر) جذب خواهند شد .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت آن دسته از پذیرفته شدگان کنکور سراسری که قصد انتخاب شغل شریف معلمی و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را دارند بایستی بعد از اعلام نتایج نسبت به درج و انتخاب رشته و دانشگاه فرهنگیان در دفترچه انتخاب رشته اقدام نمایند.

گذراندن دوره یکساله صلاحیت حرفه معلمی

وی یادآور شد :جذب افراد دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی سایر دانشگاه ها از طریق آزمون جامع و اساسنامه ماده ۲۸ با گذراندن دوره یکساله صلاحیت حرفه معلمی احتمالاً در مرداد ماه سال جاری خواهد بود که به محض اطلاعیه سازمان امور اداری و استخدامی برابر سهمیه تخصیصی وزارت متبوع و به‌تبع ادارات کل نسبت به اعلام نیاز و تمهید مقدمات اقدام خواهد شد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پایان گفت: برای جذب و تبدیل وضعیت نیروهای موضوع ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس، پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی نیز منتظر دستورالعمل اجرایی وزارت در سال جاری هستیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1277283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =