گره کور نمایشگاه دائمی البرز با دستان استاندار باز شد

معاون اقتصادی استاندار البرز گفت: با تاکید و رصد دقیق استاندار محترم، برنامه زمان بندی تحویل پروژه نمایشگاه دائمی از بخش خصوصی گرفته شده و امیداوریم تا بهار سال آینده اولین ساختمان برای انتقال نمایشگاه‌ها به نمایشگاه بین‌المللی شروع به کار کند.

 به گزارش خبرآنلاین، جهانگیر شاهمرادی در خصوص نمایشگاه دائمی استان البرز اظهار کرد: این نمایشگاه مصوبه سفر ریاست جمهوری به البرز بود که اعتباری هم برای آن مشخص شد، پس از شروع عملیات اجرایی و ساخت قسمت‌هایی از دیوار نمایشگاه و تشکیل شدن شرکت نمایشگاهی با حضور بخش خصوصی، بنا به دلایل متعددی پروژه متوقف شد و عملاً پیمانکار کار را ترک کرد.
شاهمرادی افزود: دلیل اصلی این بود که دستگاه‌های اجرایی نتوانستند زمین را تحویل دهند، در پنج ماه گذشته با تاکید استاندار البرز برای حل مشکل نمایشگاه و با توجه به پیگیری‌های جدی و نشست‌های مختلف و پیگیری ادارات متعدد، امروز قرارداد واگذاری زمین به امضای بخش خصوصی و بخش دولتی رسید و عملاً زمین در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت.
وی ادامه داد: بعد از آن هم  با تکلیف استاندار، برنامه زمان بندی از بخش خصوصی گرفته شد و امیداوریم تا بهار سال آینده اولین ساختمان برای انتقال نمایشگاه‌ها  به نمایشگاه بین‌المللی شروع بعه کار کند.
معاون اقتصادی استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای این نمایشگاه ۲۷ هکتار زمین در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت که عمده آنها از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، اتاق تعاون و سرمایه گذاران بخش عمومی هستند و با این روند نمایشگاه می‌تواند برای سال‌های آتی، با توجه به پیشینه خوب البرز در صنعت و خدمات نوید بخش رونق و توسعه البرز باشد و ثمرات آن مستقیماً در اقتصاد خانوار تاثیر خواهد داشت.
شاهمرادی در پایان اعلام کرد: زمین نمایشگاه بنا به دلایل متعددی روبروی فرودگاه پیام مکان‌یابی شده و موقعیت خوبی دارد و البته در کنار این نمایشگاه، پایانه صادراتی را هم در نظر داریم که به تازگی کارهای اداری آن شروع شده و به زودی خبرهای خوبی از آن منتشر خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =