اولین برد کالدرون با پرسپولیس مقابل نیروی زمینی

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین حضور کالدرون در دیداری تدارکاتی مقابل نیروی زمینی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازی دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نیروی زمینی که هدایت آن را امید روانخواه بر عهده دارد، از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر قرمزپوشان به پایان رسید. امین اسدی و شجاع خلیل زاده گلزنان پرسپولیس بودند.

در این بازی پرسپولیس یکدست قرمز و تیم نیروی زمینی با لباس زرد رنگ وارد زمین شدند. تیم داوری هم سفید پوشیدند.

این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس این بازی را با ترکیب زیر آغاز کرد:

بوژیدار رادو شوویچ، محمد حسین کنعانی‌زادگان، حسین ماهینی، احسان حسینی، آدام همتی، محسن ربیع‌خواه، محمد نادری، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و مهدی شریفی. 

حسین ماهینی در برخوردی که با بازیکن حریف داشت، از ناحیه زانو احساس درد کرد و برای مداوا از زمین خارج شد و آدام همتی به جای او به زمین آمد.

*نیمه دوم:

پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‎زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، علی علیپور و امین اسدی به میدان رفت.

گل اول: در دقیقه 72 روی پاس ترابی و ضربه امین اسدی، سرخپوشان اولین گل این دیدار دوستانه را به ثمر رساندند.

گل دوم: در دقیقه 80 شوت علیپور پس از برخورد با دست گلر زردپوشان به کرنر تبدیل گردید. ارسال فرشاد با ضربه سر مدافع حریف به کرنر از سمت دیگر مبدل شد. سانتر نورالهی با ضربه سر سید جلال و حرکت آکروباتیک شجاع خلیل زاده به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =