دوراندیشی رهبری سیاستمداران واشنگتن را درمانده کرده است

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دوراندیشی مقام معظم رهبری مبنی بر اعلام راهبرد نه جنگ و نه مذاکره، سیاستمداران و مقام‌های واشنگتن را درمانده و عاجز کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، افزود: در حالیکه آمریکایی ها پس از ساقط شدن پهباد در خلیج فارس به دنبال درگیری نظامی بوده و مقدمات آنرا نیز چیده بودند، اما در نهایت متوجه شدند که این اقدام تمام منافع ایالات متحده در جهان را به خطر خواهند انداخت که در نهایت از تصمیم خود صرف نظر کنند.

وی اظهار داشت: هرچند آمریکا همواره ایران را تهدید می کند اما آنها نیز به خوبی می فهمند اگر به ایران چشم طمع داشته و به دنبال جنگ افروزی باشند، رژیم غاصب اسرائیل نابود شدنی است و سامانه های موشکی ایران پایگاه های نطامی آمریکا در اقصی نقاط جهان را موشک باران خواهد کرد.

آل هاشم با بیان اینکه امروز تهدیدهای نظامی از ناحیه دشمنان بسیار پرهزینه و مخاطره آمیز است، تشریح کرد: البته بر همین اساس دشمن نیز تمایلی به آغاز جنگ ندارد اما تهدید را سرلوحه اقدامات خودق را داده است.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان وجود رهبری شجاع، مقتدر و دوراندیش باشیم، تصریح کرد: امروز در هیچ کشوری از جهان چنین رهبری را سراغ نداریم که با اتخاذ استراتژی های موفق، جمهوری اسلامی را به پیشرفت و توسعه رهنمون کند.

امام جمعه تبریز گفت: در چنین شرایطی دشمنان نظام برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی به دنبال ناتو، شبیخون، حمله و جنگ نرم و فرهنگی هستند تا از این طریق و حملات بی سر و صدا و آرام که دشمن قابل شناسایی نیست، ایران اسلامی را نابود کند.

آل هاشم یادآوری کرد: برای مقابله با چنین تهدیدهای نرم و بی صدا باید به کارها و اقدامات فرهنگی در سطح جامعه دست زد و هر آنچه در توان داریم این اقدامات را گسترش داد.

وی به موضوع حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و با تاکید بر اینکه زنان و جوانان ایرانی افرادی پاکدامن و متدین هستند، گفت: اما دشمنان سعی می کنند این قشر را با انواع حرکات و رفتارها به حاشیه کشانده و فرماندهی کنند که باید در این رابطه بسیار هوشیار بود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت‌الاسلام رسول برگی به عنوان رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات ۲۷ ساله حجت‌الاسلام حسین تقی زاده قدردانی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =