واپسین تیر گیشا، یادگار موزه‌ای می‌شود

باشگاه خبرنگاران نوشت: شهرداری تهران درصدد آن است که در یک حرکت نمادین با برداشتن آخرین تیر پل گیشا، آن را در موزه‌ای جایگذاری کند.

گزارش عملکرد شهرداری تهران از آخرین اقدام‌های انجام شده در پروژه جمع آوری پل گیشا برای شهروندان مورد سئوال است.

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران درباره پل گیشا گفت: جمع آوری پل گیشا به اتمام رسیده و تنها یک تیر آن باقی‌مانده است که آن هم در روز شنبه به صورت نمادین برای اعلام اتمام برداشته می‌شود و این احتمال وجود دارد تیر آخر پل گیشا را به موزه انتقال دهیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به احداث زیرگذر گیشا گفت: تا پایان سال جاری زیرگذر گیشا و تا انتهای سال ۹۹ پل سبز زندگی به بهره برداری می‌رسند.

شایان ذکر است؛ پیش تر پیروز حناچی شهردار تهران مهر ماه سال ۹۸ را موعد افتتاح زیرگذر گیشا اعلام کرده بود.

در ادامه دیلمی درباره علت تخریب آسفالت معابر از سوی شهرداری برخی از معابر گفت: قبل از آن که روکش آسفالت معبری انجام شود، از شهرداری مناطق می‌خواهیم تا برنامه عمرانی خود را برای ۵ سال آینده ارائه کند، به این دلیل که باید شهرداری‌های مناطق باید قبل از انجام روکش، عملیات شهری را انجام دهند.

وی با اشاره به حوادث پیش بینی نشده گفت: ممکن است در بعضی از معابر حوادثی رخ دهد که از دست شهرداری‌های مناطق خارج باشد و به اجبار حفاری و تخریب آسفالت برای برطرف کردن مشکل ایجاد شده انجام شود که مدیریت شهری سعی می‌کند تا وقوع این‌گونه حوادث به کمترین میزان برسد.

۲۳۵۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =