ادعای یک نماینده نزدیک به جبهه پایداری درباره آپارتمان گرفتن برخی نمایندگان برای منتفی کردن استیضاح وزرا از جمله پرحاشیه‌ترین اتفاقات هفته جاری بود که با واکنش هایی از سوی مجلسی ها و شورای نگهبان همراه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی نماینده پرحاشیه این روزهای مجلس پس از طرح ادعاهایی درباره وزارت نفت و زنگنه که با تکذیب روبرو شد، چند روز قبل در ادعایی جدید درباره همکاران خود مطرح کرد و گفت: «در استیضاح وزرا لیستی در مجلس داریم که آپارتمان‌هایی برای عدم استیضاح آن وزیر به نمایندگان داده شده یعنی به نمایندگانی آپارتمان داده شده که استیضاح از وزیر را منتفی کردند که این لیست به شورای نگهبان هم داده شده است؛ پس می‌بینیم که فساد این چنینی هم وجود دارد.» بنا به گفته او لیست این نمایندگان به شورای نگهبان رفته و حتی برخی نمایندگان دوره قبل هم به همین دلیل ردصلاحیت شده اند.

فایل گفتههای این نمایندگان را اینجا بخوانید

ادعایی که از سوی نجات الله ابراهیمیان عضو شورای نگهبان رد شد و وجود چنین لیستی در شورای نگهبان را تایید نکرد. عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نیز در گفتگو با خبرآنلاین از وجود چنین لیستی ابراز بی اطلاعی کرد. محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس هم می گوید: در دوره ای وزارت راه به نمایندگان آپارتمان فروخته است نه اینکه معامله پشت پرده ای صورت گرفته باشد.

۴۱۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =