هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: کارهای عمرانی و زیربنایی متعددی در شهر اردبیل و به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که تلاش می‌کنیم در فصل کاری عمده این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما برای اولین بار تجربه همکاری با سازمان همیاری شهرداری‌ها را در اجرای پروژه‌های عمرانی شاهد هستیم به طوری که قرار است با همکاری این سازمان و استفاده از دستگاه‌های مجهز سایر استان‌ها به ارزش یک میلیارد و ۵۶ میلیون تومان خط کشی خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر دستگاه مربوط به خط کشی خیابان‌ها و معابر را نداریم و مجبور هستیم تا با عقد قرارداد و به شکل پیمانکاری این پروژه را با کیفیت و سرعت به انجام برسانیم و به هیچ وجه دنبال برخی مسایل حاشیه‌ای و واسطه‌گری نیز در اجرای این پروژه‌ها نیستیم.

قصد افزایش بهای اجرای پروژه‌ها را نداریم 

شهردار اردبیل سازمان همیاری را یک نهاد عمومی و همراه و همکار با شهرداری اعلام کرد و افزود: قطعا مسایل مالی در اجرای این پروژه‌ها شفاف است و ما کار تامین رنگ و دستگاه مربوط را به سازمان همیاری واگذار کردیم تا به هر شکل ممکن با کیفیت مناسب این کار را انجام دهند که قطعا در تامین نقدینگی و در نظر گرفتن ۲۰ درصد هزینه مالی مازاد بر مبنای فهرست‌بهای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شده و به هیچ وجه ما قصد افزایش بهای اجرای این پروژه را نداریم.

لطف‌اللهیان گفت: ما البته کار را در برخی از مناطق و با گرفتن استعلام آغاز کردیم و امیدواریم در فصل کاری براساس مصوبه شورای شهر بتوانیم اولین تجربه همکاری با سازمان همیاری را به یک سرانجام خوش و مطلوب برسانیم.

وی ادامه داد: قرار بود پل بسیج را نیز این مجموعه عملیاتی کند که البته پروژه منجر به قرارداد نشد و به دلیل برخی ایرادات هنوز اجرای آن قطعی نشده است.

شهردار اردبیل همچنین به اجرای برنامه‌های مختلف در گرامیداشت روز فرهنگی اردبیل اشاره و تصریح کرد: براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور چهارم مرداد ماه روز فرهنگی اردبیل و شیخ صفی‌الدین نامگذاری شده که ما آمادگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این روز و معرفی توانمندی‌های اردبیل را در حوزه‌های مختلف داریم که انتظار می‌رود همه این فعالیت‌ها در راستای شناساندن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیر استان اردبیل باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =