عباس آخوندی می‌گوید با آقای هاشمی عمدتا در بحث شهرداری‌ها اختلاف نظر جدی داشتم. دو، سه بار اختلاف نظر خیلی جدی داشتیم. به بگومگو منجر نمی‌شد.

عباس آخوندی در گفتگوی تصویری با خبرآنلاین به چند مورد اختلافاتش با آیت الله هاشمی در دوره وزارتش اشاره کرد و گفت: با آقای هاشمی عمدتا در بحث شهرداری‌ها اختلاف نظر جدی داشتم. دو، سه بار اختلاف نظر خیلی جدی داشتیم. به بگومگو منجر نمی‌شد. آن زمان تازه شروع به فروش قانون کرده بودند. ساخت‌وسازهای خلاف قانون و توافق‌های غیرقانونی که بین شهرداری و بنیاد مستضعفان بود که کلش بنیان قانونی نداشت.

اشاره آخوندی به دوران حضور کرباسچی در شهرداری تهران و رفیقدوست در بنیاد مستضعفان بود. او می گوید: متأسفانه این توافقات زیاد بود. بعضی از دستگاه‌ها هم یاد گرفته بودند این کار را بکنند، من به آقای هاشمی گفتم من با این کارها کلا مخالفم و اساسا فکر نمی‌کنم هیچ توسعه‌ای برمبنای فروش قانون ایجاد شود. ممکن است چهار تا عمران اولیه صورت بگیرد و خوشتان بیاید، ولی بعدش اساسا آن شهر را با یک بی‌انضباطی مطلق مواجه می‌کند و در آینده گرفتار می‌شود. ایشان با نظر من موافق نبود و در هر صورت از شهرداری حمایت می‌کرد.

آخوندی: به آیت‌الله هاشمی گفتم یا بگذارید بروم یا دستور بدهید سکوت‌ کنم

فیلم | گفت‌وگوی کامل خبرآنلاین با عباس آخوندی؛ از مسکن مهر تا رابطه‌اش با ناطق‌نوری و هاشمی

آخوندی: مسیر صداوسیما ایجاد شکاف بین مردم است/ به مرحوم هاشمی گفتم اجازه بدهید از دولت بروم

256 256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =