روباه و خروس ایرانی دوباره در یک جشنواره درخشیدند

سریال انیمیشنی «روبی و جوجه‌ها» و انیمیشن کوتاه «لالایی» به ترتیب سه و یک جایزه از دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران کسب کردند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با پایان دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران، مجموعه انیمیشنی «روبی و جوجه‌ها» که به سفارش مرکز پویانمایی صبا توسط برادران نکویی در استودیو گنبد کبود تولید شده است، در سه بخش برنده جایزه شد.

این سریال انیمیشنی ساخته بهنود و بابک نکویی جایزه ویژه هیات داوران (تهیه‌کننده)، بهترین انیمیت و بهترین موسیقی را دریافت کرد.

انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» توانسته در دو سال پیاپی در این جشنواره موفق به کسب جایزه شود و از آثار موفق این رویداد هنری است. این مجموعه با ۱۱ جایزه ملی رکورددار کسب جایزه از جشنواره‌های داخلی برای استودیو گنبد کبود است.

سریال انیمیشنی «روبی و جوجه‌ها» در روایتی مدرن از قصه‌های فولکلور روباه و خروس، داستان کشمکش‌های یک روباه مخترع را با خانواده خروس نمایش می‌دهد که در یک مزرعه در همسایگی هم زندگی می‌کنند و روباه برای بیرون کردن خروس و خانواده‌اش از مزرعه نقشه‌های زیادی می‌کشد.

همچنین استودیو گنبد کبود با انیمیشن «لالایی» لوح سپاس را در بخش آثار فرهنگی دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران کسب کرد. این لوح به برادران نکویی تعلق گرفت.

دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران به همت معاونت استان‌های صداوسیما شامگاه پنجشنبه ۲۰ تیر در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

۲۵۸۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =