کشف ۱۳۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان گچساران

سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۳۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی امسال طی ۲ مرحله در جاده گناوه – گچساران کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان این میزان دستگاه استخراج ارز دیجیتال را از چهار دستگاه خودرو در جاده گناوه به گچساران کشف کردند.

وی افزود: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش مالی این محموله قاچاق بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

موسوی اظهار داشت: میزان کالای کشف شده نسبت به مدت مشابه ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: ۱۸۵ میلیارد و ۲۳۴ میلیون و ۵۰۵ هزار ریال کالای قاچاق امسال در این شهرستان کشف شده که نسبت به پارسال افزایش یافته است.

موسوی بیان کرد: ۱۲۸ نفر متخلف از ابتدای امسال تاکنون در این زمینه شناسایی و دستگیر شده است.
وی ابراز کرد: ۵۹ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق امسال در این شهرستان متوقف شده که نسبت به مدت مشابه ۱۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، از اولویت‌های پلیس گچساران است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضا را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

اسیک ماینرها سخت‌افزارهایی هستند که فقط برای استخراج طراحی و ساخته شده‌اند و کمپانی اصلی سازنده آن هم بیت مین (Bitmain) نام دارد.

بیت‌کوین یک ارز دیجیتال است و انتشار آن در دست یک سازمان، شرکت یا دولت خاص نیست.

شبکه بیت‌کوین غیرمتمرکز است و هزاران کامپیوتر و دستگاه استخراج در سراسر دنیا، وظیفه پردازش تراکنش‌ها و تولید بیت‌کوین‌های جدید را بر عهده دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =