قول استاندار لرستان برای جبران تمام خسارات سیل زدگان

ایرنا نوشت: استاندار لرستان گفت: تمام خسارات سیل زدگان در این استان به تناسب جبران خواهد شد.

سید موسی خادمی عصر شنبه در حاشیه طرح مهرانه توزیع لوازم خانگی بین سیل‌زدگان شهرستان پلدختر اظهار داشت: مردم پلدختر در جریان وقوع سیل فروردین ماه ۹۸ خسارات و آسیب‌های زیادی را متحمل شدند اما با کمک مردم کشور و همکاری مسئولان و دولت بخش عمده‌ای از این مشکلات در حال حل شدن است.

وی افزود: مشکلات زیادی نیز تاکنون از سیل زدگان باقی مانده که به زودی با صبر، تحمل و همکاری برطرف خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: جمعیت هلال احمر با قدرت، انگیزه و واکنش سریع چه قبل و چه بعد از بحران سیل در پلدختر وارد عمل شدند و حضور خوب، تاثیرگذار و جدی داشتند.

وی افزود: این جمعیت در گامهای بعدی موضوع تهیه کالای اساسی خانواده‌های آسیب دیده از سیل را دنبال کردند و امروز رئیس جمعیت هلال احمرکشور به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در شهرستان پلدختر حضور پیدا کرد تا توزیع این کالاها را آغاز کند.

خادمی افزود: خوشبختانه تاکنون بخش عمده‌ای از آنچه در راستای حل مشکلات سیل زدگان دنبال شده به نتیجه رسیده و این پیگیریها ادامه پیدا خواهد کرد.

استاندار لرستان از رییس جمعیت هلال احمر کشور، استان و مجموعه هلال احمر شهرستان پلدختر تقدیر کرد و گفت: مجموعه این جمعیت در شهرستان پلدختر روزهای سختی در زمان بحران سیل را پشت سر گذاشتند و در شرایط سخت با بحران با نگرانی با توانی مضاعف به همشهریان خود کمک کردند.

۶۴۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =