۰ نفر
۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
 ۲۷ کیلوگرم تریاک در دورود کشف شد

فرمانده انتظامی دورود گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ مقدار ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرهنگ نبی اله قاسمی در این رابطه به خبرنگار خبرآنلاین در دورود گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در پی کسب خبر مبنی براینکه اشخاصی به هویت معلوم قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را با خودروی پیکان سواری به شماره معلوم وارد شهرستان نمایند بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند. 
ایجاد تور ایست و بازرسی در محور اصلی ازنا به سمت دورود
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مامورین با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور اصلی ازنا به سمت دورود خودرو را شناسایی و متوقف نمودند و در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف و یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان دورود با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی می باشد، موفقیت پلیس را در گرو همکاری و همراهی مردم با پلیس دانست و گفت: مبارزه با توزیع کنندگان موادمخدر به منظور کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های اصلی، همیشگی و مطالبات به حق مردم است.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =