اگر خودروی دودزا دارید، فعلا تردد نکنید

مهر نوشت: بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خودروهایی که آلایندگی دارند علاوه بر اعمال قانون از تردد آن‌ها در شهر بلافاصله جلوگیری شده و به پارکینگ انتقال می‌یابند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با توجه به سهم بالای وسایل نقلیه در آلودگی هوا در شهر تهران و همچنین با توجه به ایام جاری که وضعیت آلودگی هوا از حالت عادی خارج شده است و بعضا نامناسب و خطرناک گزارش می‌شود. پلیس راهور تهران بزرگ اهتمام بیشتری به این موضوع داشته و به هیچ عنوان اجازه تردد به خودروهای دودزا و پرآلاینده را نمی‌دهد.

برابر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تردد خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند و خودروهای دودزا در سطح معابر شهری ممنوع است. همچنین خودروهایی که آلایندگی دارند علاوه بر اعمال قانون از تردد آن‌ها در شهر بلافاصله جلوگیری و به پارکینگ انتقال می‌یابند.

برخورد با خودروهای دودزا و جلوگیری از تردد آن‌ها یکی از اصلی‌ترین وظایف پلیس راهور است. این موضوع برای ایام خاصی از سال که آلاینده‌ها به بیشترین حد خود می‌رسند اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

لذا به رانندگان محترم توصیه می‌گردد چنانچه وسایل نقلیه‌شان مشکل دودزایی و عیب و نقص فنی دارد در اولین فرصت نسبت به برطرف کردن نواقص اقدام نمایند.

۴۷۲۳۴
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =